روزنامه همدلی گزارشی را منتشر کرده که در آن ادعا می شود یک نماینده مجلس مدام الفاظ رکیک به کار می برد و از این کار خود پشیمان نمی شود!

 

به گزارش جماران، روزنامه همدلی نوشت: به علت بروز واکنش‌های تند به سخنان جنجالی و خارج از عرف یک نماینده مجلس، خبرنگار ما گفتگویی با وی انجام داده که در ادامه می آید.یادآوری می شود علیرغم تلاش خبرنگار ما برای وادار کردن این نماینده محترم مبنی بر عدم استعمال واژه‌های خارج‌از عرف و غیرقابل‌انتشار، ما مجبور به حذف این کلمات شده‌ایم و به جای آن ها از سه نقطه(...)استفاده کرده‌ایم. اما چون امکان حدس‌ز‌دن درباره واژه‌های حدف شده وجود دارد،هشدار می‌دهیم که مطالعه این گفتگو مناسب همه سنین نیست. 
واکنش های برخی از گروه های جامعه نسبت به سخنان اخیرتان را شنیدید؟ نظرتان را لطفا بفرمایید.
 

نظر منو ولش کن. اصلا من (...)، من(...) و حتی من(...) اما من می‌خوام بدونم کدوم (...) این فیلم را گرفت و بدتر از اون کدوم(...) پخشش کرد؟ من به جهنم، چرا به فکر عفت عمومی جامعه نبودن؟ به نظر من این افراد آدم‌های (...)،(...)،(...) و حتی(...) هستند.


لطفا از کلماتی استفاده کنید که ما بتونیم منتشر کنیم...
ببین من بلد نیستم با این کلماتی که سوسول ها استفاده می‌کنن حرف بزنم. البته من عذرخواهی می کنم از همه افرادی که حرفای من بهشون برخورد. اما اون قدر مرد هستم که اگه دوباره پاش بیفته همون حرفا رو بزنم. من که از کسی نمی‌ترسم.


به نظر شما چرا افرادی سخنان شما را این روزها منتشر کردند؟ چرا قبل از انتخابات منتشر نکردند؟
معلومه چرا. یعنی شما این قدر(...) هستین که نمی فهمین چرا.اینا می‌خواستن مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام منو انتخاب کنن، بعد با پخش این حرفای من در سطح کشور به ملت فهیم و اندیشمند حوزه انتخابیه‌ام بگن«بیا این هم نماینده‌ای که شما انتخاب کردین!» «می خواستن بگن ببینین چه نماینده(...) انتخاب کردین؟!»
این طوری که شما خودتان تایید می‌کنید که نماینده (...)ی هستید...
ئه،ئه، ئه،(...)نشو دیگه. هی هرچی من هیچی نمی‌گم تو پررو می شی. حالا من یه(...)(...) حالا من (...)(...) شما چرا هی تکرار می‌کنی؟ یه خورده ادب داشته ...


به عنوان آخرین سئوال شما درباره یکی از نمایندگان گفته بودید(...) ببخشید ما حتی نمی‌توانیم سئوالش را هم مطرح کنیم، شما درباره این بخش از حرفای تان چه نظری دارید؟
ببینین این نماینده که خودش(...) البته من از همین‌جا از ایشون عذرخواهی می‌کنم ولی خیلی(...) ایشون حتی یه بار دیگه که من رفتم خونه شون(...) بود و حتی...
خیلی ممنون دیگر کافی است. ما نمی توانیم این حرف‌ها‌ی شما را منتشر کنیم
پس خیلی(...) (...) میایین مصاحبه می‌کنین. اصلا شما (...)،(...)و حتی(...) هستین. حالا بذار من خودم مستقیم با مردم حوزه انتخابیه‌ام حرف بزنم، بعد شما هر(...) خواستی(...)
«نماینده محترم بلند می شود و پیراهنش را از روی میز لابه‌لای پوشه‌ها پیدا می‌کند و می‌پوشد و کتش را هم روی آن می‌اندازد و می‌‍‌‌نشیند پشت میز. بعد خودش را آن‌قدر روی صندلی پایین می‌کشد که پیژامه‌اش از جلوی میز پیدا نباشد. گوشی اش را به خبرنگار ما می دهد] فیلم بگیر ببین من چی می‌گم.[ یقه‌اش را صاف می‌کند و رو به خبرنگار ما می‌کند می‌گوید که دوربین را روشن کند. وقتی دوربین روشن می شود شروع می کند] با عرض سلام وادب و احترام خدمت مردم فرهیخته و ارجمندی که هی به من رای می‌دین و ثابت می‌کنین که مجلس جای امثال من است نه یه مشت سوسول. من خدمت شما عرض‌کنم که بیدی نیستم که ازاین بادها بلرزم. منو از تلگرام می‌ترسونن.کور خوندن، شما بدونین که صاحبان زر وزور و تزویر هی زر می‌زنن که شما رو خراب کنن.می‌خوان به شما القا کنند که نماینده شما (...)،(...) وحتی(...) است. اینا شما رو نشانه رفته ان وگرنه من که عددی نیستم. شما اما با مشت به دهان این یاوه گویان می‌زنین، اگه همچنان به من رای بدین. خدا نگهدار شما باد.[با دست اشاره می کند که دوربین خاموش شود.]


آقای نماینده باز که از این کلمات به کار بردید. این ها که قابل انتشار نیست...
- به شما ربطی نداره. این قسمت آخر را که نمی خوام تو روزنامه منتشر بشه. می خوام بدم بچه ها بفرستن تو تلگرام. حالیت شد یا با این(...) حالیت کنم؟

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.