بهروز نعمتی با بیان اینکه سیستم‌های انتقال نیرو و آب کشور فرسوده است، تصریح کرد: متاسفانه در این خصوص دو مجموعه آب و برق عملکرد خوبی نداشته‌اند و اینکه ضعف را به نبود اعتبارات و بودجه موکول می‌کنند، بیشتر توجیه است تا واقعیت.

 

به گزارش جماران؛ سخنگوی هیات رییسه مجلس ، گفت: ۱۸ درصد تلفات در شبکه آب و برق وجود دارد که این میزان تلفات بسیار جدی است و در زمان آقای چیت‌چیان مقرر شد تا یک تیم به‌منظور رسیدگی و برررسی موضوع تشکیل شود.

بهروز نعمتی، درخصوص هدر رفت آب پیش از رسیدن به مقصد در شبکه انتقال شهری، اظهار داشت: چند ماه گذشته این مسئله در کمیسیون انرژی مطرح شد و یکی از دغدغه‌های نمایندگان عضو کمیسیون انرژی بحث هدر رفت آب و برق است.

سخنگوی هیئت هیأت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۸ درصد تلفات در شبکه آب و برق وجود دارد که این میزان تلفات بسیار جدی است، گفت: در زمان آقای چیت‌چیان مقرر شد تا یک تیم به‌منظور رسیدگی و برررسی موضوع تشکیل شود و از این میزان هدر رفت جلوگیری کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم سرپرست وزارت‌خانه و تیم ایشان در این مورد اقداماتی را انجام دهند، بیان کرد: با توجه به میزان زحمات و هزینه برای تولید آب و برق نباید این میزان هدررفت وجود داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیستم‌های انتقال نیرو و آب کشور فرسوده است، تصریح کرد: متاسفانه در این خصوص دو مجموعه  آب و برق عملکرد خوبی نداشته‌اند و اینکه ضعف را به نبود اعتبارات و بودجه موکول می‌کنند، بیشتر توجیه است تا واقعیت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمانی که یک مسئولیت را می‌پذیریم بحث‌ها و پروژه‌های آینده را نیز باید ببینیم و ضرورت دارد که بر موضوع که همین خطوط انتقال و بازسازی و بازیافت خطوط انتقال نظارت داشته باشد که این موضوع از وظایف یک مدیراست، خاطرنشان کرد:متاسفانه برخی از مدیران به مسائل یک‌سویه نگاه می‌کنند و به ابعاد توسعه‌ای توجه ندارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 751844
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.