مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی از واریز نخستین مرحله سود سهام عدالت تا هفته آینده در سراسر کشور خبر داد.

 

به گزارش جماران؛ سید جعفر سبحانی با اشاره به ثبت افزون بر 32 میلیون شماره شبا حساب بانکی در سامانه سهام عدالت، از مشمولان سهام عدالت که تاکنون موفق به ثبت کد شبای خود در سامانه مزبور نشده اند، خواست هرچه سریعتر اقدام کنند.

وی در ادامه با اعلام اینکه طرح ساماندهی سهام عدالت از جمله طرح های بزرگ ملی در دولت یازدهم بود، اظهار داشت: هفدهم اسفند ماه سال گذشته طرح ساماندهی یا سامانه سهام عدالت در کشور رونمایی و برای تمامی مشمولان صورت حساب تولید شد.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: امکان مراجعه به سامانه و دریافت صورت حساب برای مشمولان سهام عدالت از همان روز در کشور فراهم شده است.

وی همچنین تعداد جمعیت مشمول سهام عدالت در ایران را 49 میلیون و 200 هزار نفر اعلام کرد و افزود: نزدیک به دو میلیون نفر افراد متوفی هستند.

سبحانی با بیان اینکه در حال حاضر باکسر افراد متوفی 47 میلیون و 200 هزار نفر مشمول سهام عدالت هستند، اظهار داشت: از هفدهم اسفند ماه سال گذشته تاکنون جمعیتی بالای 37 میلیون و 500 نفر از مشمولان برای دریافت صورت حساب خود به سامانه سهام عدالت مراجعه کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با علام اینکه مرحله دوم طرح ساماندهی سهام عدالت از سی ام فروردین سال جاری آغاز شده است، گفت: از آنجائیکه سود عملکرد سال 95 شرکت های سرمایه پذیر باید به حساب مشمولان واریز شود از تمامی مشمولان سهام عدالت خواسته شد شماره شبا خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کنند.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: از سی ام فروردین ماه سال جاری تا کنون بیش از 32 میلیون نفر از مشمولان شماره شبا خود را در سامانه مزبور ثبت کرده اند.

وی تاکید کرد: تمامی مشمولان در هر گروه سنی باید یک شماره شبای حساب بانکی در سامانه سهام عدالت ثبت کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.