دفتر هیات دولت گزارشی درخصوص معرفی سامانه تصمیم به هیات وزیران ارایه داد.

به گزارش جماران؛ گزارش "عملکرد وزارت نفت و چشم انداز آینده این صنعت و ضرورت های آینده به ویژه افزایش ضریب بازیافت و جلب سرمایه و تکنولوژی مورد نیاز"، در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ، ارایه شد.

در ادامه جلسه، دفتر هیات دولت گزارشی درخصوص معرفی سامانه تصمیم به هیات وزیران ارایه داد.

با راه اندازی سامانه تصمیم، امکان دسترسی به مصوبات دولت از زمان ارایه پیشنهاد تا مرحله ابلاغ آن بصورت برخط برای تمامی دستگاه های اجرایی فراهم شده است و هریک از اعضای دولت با کلمه و رمز عبور خود می توانند به این سیستم دسترسی داشته باشند.

همچنین اعضای دولت از طریق سامانه یاد شده می توانند در پرونده پیشنهاد بصورت برخط به پرونده های خود و جزئیات آن شامل مستندات حقوقی، استعلام ها، جلسات برگزار شده در واحد رسیدگی کننده و نتیجه نهایی آن دسترسی داشته باشند.

نمایش احکام، تغییرات، نامه های مرتبط در پرونده مصوبات و امکان جستجوی پیشنهادها و مصوبات هیات دولت، از دیگر امکانات سامانه تصمیم است.

هیات وزیران در ادامه، به وزارت جهاد کشاورزی اجازه داد نسبت به انجام مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقت نامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری مولداوی ظرف مدت سه سال از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه، اقدام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.