آیت‌الله علوی گرگانی اظهار داشت: همه ما درد مردم و جامعه را داریم و شما به خوبی می‌دانید که امروز جامعه از کمبودهایی رنج می‌برد.

به گزارش جماران؛ مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار رییس دفتر رییس‌جمهور تاکید کردند: دولت دوم حسن روحانی قطعاً با توجه به تجربه چهار سال گذشته و استفاده از نظرات کارشناسان حوزه‌های مختلف در رسیدگی به حل و فصل مشکلات بهتر از گذشته عمل خواهد کرد و ما نیز از هیچ کمکی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد و حتماً برای رییس‌محترم جمهور و دولت ایشان دعا کرده و توفیقات بیش از پیش آنان را از خداوند خواهانیم.

آیت‌الله العظمی علوی گرگانی در این دیدار که روز پنج‌شنبه در دفتر معظم له برگزار شد، ضمن تشکر از رییس‌جمهور و اعضای دولت برای ارتباط مستمر با مراجع و حوزه‌های علمیه و به‌خصوص شخص سیدمحمود واعظی و حسن روحانی گفت: حتماً سلام گرم ما را خدمت آقای روحانی ابلاغ بفرمایید که شما را در روز مبارک عرفه به قم فرستادند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع افزود: همه ما درد مردم و جامعه را داریم و شما به خوبی می‌دانید که امروز جامعه از کمبودهایی رنج می‌برد. رفع این کمبودها هیچ راهی جز آن ندارد که همه در سایه ولایت و در مسیر عمل به منویات مقام معظم رهبری که همان تلاش برای حل مشکلات کشور و رسیدگی به وضعیت مردم است، حرکت کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد: سفارش اصلی بنده به جناب آقای رییس‌جمهور این است، همانطور که تاکنون در مسیر عمل به نظرات و منویات مقام معظم رهبری حرکت کردند، پس از این نیز خودشان و دولت‌شان به حرکت در این مسیر ادامه دهند.

سیدمحمود واعظی نیز در این دیدار با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر اظهار داشت: حامل سلام و ارادت رییس‌جمهور خدمت حضرتعالی هستم که از بنده خواستند در آغاز فعالیت دولت دوازدهم خدمت شما برسم تا از نظرات و رهنمودهای شما در برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های چهار سال پیش‌رو بهره‌مند شویم. این دولت بهرحال دولت روحانیت است و تلاش خواهیم کرد رفتارش در سطوح مختلف، تبلور منش، باورها و اعتقادات مذهبی باشد و امیدواریم در این مسیر همواره از دعای خیر مراجع عظام بهره‌مند باشیم.

وی با بیان اینکه جامعه به دلایل متعدد از گذشته مشکلات پرشمار معیشتی و اقتصادی داشته و دارد، تصریح کرد: دولت یازدهم با نصب‌العین قرار دادن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان بود اما با وجود همه تمرکز و توجه دولت در مسایل اقتصادی، هیچ‌گاه مسایل اعتقادی و دینی مردم، مورد غفلت قرار نگرفت.

رییس دفتر رییس‌جمهور اضافه کرد: دولت دوازدهم تلاش دارد با کمک همه دلسوزان در مسیر اطاعت از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، برای حل مشکلات کشور تلاش کند و معتقد است طی این مسیر بدون ارتباط نزدیک و برخورداری از حمایت مراجع عظام و حوزه‌های علمیه ممکن نیست. تلاش ما این است که این انقلاب به عنوان میراث گرانسنگ امام خمینی(ره) بیش از پیش تعالی یافته و ان‌شاء‌الله به دست صاحب اصلی‌اش امام عصر(عج) برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.