آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار داشت: من در عمل از دولت حمایت خواهم کرد و در صورت نیاز تذکرات لازم را به دولتمردان ارائه می‌کنم.

به گزارش جماران؛ آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با ابراز امیدواری برای توفیق هرچه بیشتر دولت دوازدهم گفت: انتقاد نباید گزنده باشد، بلکه باید دوستانه و در راستای کمک به نظام و دولت باشد.

این مرجع تقلید در دیدار با محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری، خواستار تجدیدنظر در شیوه پرداخت یارانه‌ها شد و گفت: یارانه‌های افراد ثروتمند باید قطع و به مستمندان پرداخت شود و یارانه باید به سمت تولید هدایت شود.

وی در ادامه با تقدیر از کاهش سود بانکی، خواستار اصلاح نظام بانکی شد و گفت: ان‌شاءالله دولت در این زمینه توفیقات بیشتری کسب کند.

وی ضمن پاسخ سلام رئیس جمهوری و دعای خیر برای دولت دوازدهم گفت: رئیس جمهوری باید حمایت شود، چون منتخب مردم و تنفیذ شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

این استاد حوزه اظهار داشت: من در عمل از دولت حمایت خواهم کرد و در صورت نیاز تذکرات لازم را به دولتمردان ارائه می‌کنم.

وی در ادامه به اهمیت همراهی و هماهنگی سران سه قوه برای رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: در این رابطه نیازمند آن هستیم که نظام بانکی کشور اصلاح شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی همچنین به ساماندهی هرچه بیشتر مساله مالیات و جلوگیری جدی از قاچاق کالا به کشور اشاره کرد و گفت: بی‌توجهی به این مسائل، سد راه گسترش مسائل اقتصادی در کشور است.

محمود واعظی رئیس، دفتر رئیس جمهوری نیز در این دیدار سیاست دولت دوازدهم را واگذاری کارها به مردم ذکر کرد و گفت: ما در دولت تلاش داریم که از انتقادهای سازنده همچون گذشته استقبال کنیم.

وی آرامش در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت:تمام قوا و نیروهای مسلح به دنبال آرامش و آسایش در کشور هستند و وحدت داخل کشور موجب اقتدار نظام شده است.

وی افزود: این وحدت و هماهنگی باعث شده که اهداف مغرضانه دشمنان اسلام برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی به نتیجه نرسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.