شهیدی خاطرنشان کرد: طبق اساس نامه، بنیاد علاوه بر جمعیت ایثارگر متعهد است که به والدین، فرزندان و همسران این قشر نیز خدمات‌رسانی کند.

به گزارش جماران؛ رئیس بنیاد شهید و ایثارگران کشور با اشاره به عدم پرداخت معوقات و پاداش ایثارگران از سال 76 تا 94، تصریح کرد: طی سال گذشته پنج هزار و 282 میلیارد تومان از معوقات و پاداش‌ها پرداخت شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی ششم شهریور ماه در نشست شورای ادارای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده های شهدا تنها برعهده بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست بلکه همه آحاد مردم در قبال این افراد وظیفه خدمت‌رسانی دارند و باید مدیون خون شهیدان و از خود گذشتگی ایثارگران باشند.

معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: خوشبختانه طی سال گذشته تلاش بنیاد شهید و امورایثارگران به نحوی بوده است که زمینه اشتغال 60 هزار از فرزندان ایثارگر فراهم شد و نرخ بیکاری به 4.5 درصد رسیده است.

وی با اشاره به وجود 225 هزار شهید، 565 هزار جانباز و 42 هزار آزاده در کشور، خاطرنشان کرد: طبق اساس نامه، این بنیاد علاوه بر جمعیت ایثارگر متعهد است که به والدین، فرزندان و همسران این قشر نیز خدمات‌رسانی کند.

حجت‌الاسلام شهیدی افزود: سالانه 100 هزار واحد مسکن و تسهیلات مسکن به خانواده‌های ایثارگر متقاضی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به عدم پرداخت معوقات و پاداش مجموعه ایثارگران از سال 76 تا 94، تصریح کرد: طی سال گذشته پنج هزار و 282 میلیارد تومان از معوقات و پاداش‌ها پرداخت شد.

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران کشور با اشاره اینکه دولت یازدهم درحالی فعالیت و عملکرد خود را آغاز کرد با مشکلات فراوانی اعم از تحریم‌ها و قطعنامه‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران مواجه بود، تصریح کرد: خوشبختانه دولت مذکور با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تعامل و همکاری میان مسئولین، مشکلات موجود را مرتفع کرد.

وی افزود: در حال حاضر تنها آمریکا در برابر برجام ایستادگی می‌کند، درحالی که اروپایی‌ها برخلاف آمریکایی‌ در خصوص این مساله حامی ایران هستند.

حجت‌الاسلام شهیدی عملکرد دولت یازدهم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: افزایش استخراج نفت و خودکفایی در تولید گندم را نیز از دستاوردهای دولت یازدهم بود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به مقارن بودن زمان آغاز به کار کردن دولت دوازدهم با هفته دولت آغاز هفته دولت، خاطرنشان کرد: سرآغاز دولت دوازدهم با دیدار با مقام معظم رهبری بود و اکنون این دولت نیز مثل سابق باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.