در پیام دکتر هاشمی برای شهردار جدید تهران آمده: «در کنار مسئولیت‌های سنگین، به ‌یقین حوزه سلامت این کلان شهر هم، درایت و تدبیر شما را می‌طلبد.»

به گزارش جماران؛ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی انتخاب محمدعلی نجفیرا با رای اعضای شورای اسلامی تهران، ری و تجریش، به عنوان شهردار جدید تهران تبریک گفت.

دکتر هاشمی در این پیام با اشاره به قدمت برخی از بیمارستانها و نیز کمبود امکانات درمانی در حاشیه کلانشهر تهران و نیز پررنگ  بودن نقش  آسیب‌های اجتماعی موثر بر حوزه سلامت در این کلانشهر،  سلامت شهروندان تهرانی را نیازمند توجه جدی‌تری دانسته و ابراز امیدواری کرده است که با بهره‌گیری از توان مدیریتی و تجربیات شهردار جدید تهران، برای داشتن شهری سالم‌تر گام های سریعتری برداشته شود.

متن کامل پیام وزیر بهداشت به شهردار جدید تهران به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی

شهردار محترم تهران

انتخاب شایسته جنابعالی با رای قاطع اعضای شورای اسلامی تهران، ری و تجریش، فرصت مغتنمی است تا از تجربیات و توان مدیریت آن برادر اندیشمند برای سامان امور پایتخت جمهوری اسلامی ایران بهره گرفته شود.

در کنار مسئولیت‌های سنگین، به ‌یقین حوزه سلامت این کلان شهر هم، درایت و تدبیر شما را می‌طلبد. شهری که برخی بیمارستان‌هایش بیش از 50 سال عمر دارند؛ کمبود امکانات درمانی در حاشیه‌اش بیداد می‌کند؛ نقش آسیب‌های اجتماعی موثر بر حوزه سلامت پررنگ‌تر از دیگر نقاط کشور است و در یک کلام، سلامت شهروندانش نیاز به توجه جدی‌تری دارد.

همکاران اینجانب طی سال‌های گذشته برای برداشتن گام‎هایی به سوی شهری سالم‌تر، طرح‌هایی را آماده و اقداماتی را آغاز کرده‌اند، امید که با همراهی جنابعالی بتوانیم این مسیر را با سرعت بیشتری طی کنیم و در حد امکانات دولت و شهرداری، خدمات لازم را به اهالی صبور این شهر که از ری تا دامنه‌های البرز گسترده شده، ارائه دهیم.

ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای دکتر قالیباف در این حوزه، موفقیت روزافزون و سربلندی شما را از درگاه پروردگار یکتا خواهانم و امیدوارم بار سنگین مسئولیتی را که برعهده گرفته‌اید، به سلامت تا سرمنزل مقصود برسانید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.