فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار داشت: نقش نیروی الهی هوایی در هشت سال دفاع مقدس بی بدیل، موثر و تعیین کننده بود و همواره در یادها ماندگار است.

به گزارش جماران؛ امیر هادیان گفت: نیروهای مسلح پر افتخار کشورمان آمادگی و توان پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان را دارند.

امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان فرمانده دانشگاه هوایی در جمع دانشجویان سال تهیه این دانشگاه گفت: امروزه دشمن بر خلاف میل باطنی خود به توانمندی های نظامی و قدرت دفاعی ایران اسلامی اذعان دارد.

وی توان و اقتدار نیروهای مسلح برگرفته از قدرت ایمان و غیرت کارکنان دانست و افزود: با تکیه بر این اصول بود که رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل رژیم بعثی ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار داشت: نقش نیروی الهی هوایی در هشت سال دفاع مقدس بی بدیل، موثر و تعیین کننده بود و همواره در یادها ماندگار است.

وی با اشاره به حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های شهدای نیروی هوایی، دانشجویان را به پیروی از آموزه های دینی، الگوپذیری از شهدا و تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توصیه کرد.  

امیر هادیان با تاکید بر لزوم یادگیری آموزش‌های هدفمند و برنامه‌ریزی شده  گفت: شما دانشجویان باید با کسب مهارت‌های تخصصی و بصیرت لازم با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان قسم خورده انقلاب و کشور مقابله کنید.

وی در پایان خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: به آینده امیدوار باشید و با توکل به عنایات خداوند متعال و با تاسی از سیره ائمه اطهار (ع) و رهنمودهای امام راحل (ره)و فرماندهی معظم کل قوا توان جسمی و روحی خود را اعتلا دهید تا برای کشورتان مفید و اثربخش باشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.