باهنر تاکید کرد: باید رتبه خودمان را پیش و پس از انقلاب در زمینه‌هایی چون بهداشت و درمان، قدرت خرید و موارد مشابه دید که افزایش یافته است.

به گزارش جماران؛ محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اقدامات دولت یازدهم عنوان کرد: یکی از مهمترین کارهای دولت یازدهم طرح سلامت بود، اما طرح سلامت تا یک سال آینده به بن بست کامل می‌خورد  لذا وزارت بهداشت ۱۵۰ میلیارد پول می‌خواهد که آن را ادامه دهد.

وی ادامه داد: بسیاری از بنگاه‌های ما مزیت منفی دارد و باید به برخی از آنها بگوییم حضرت عباسی اگر شما کار نکنید به اقتصاد کشور بیشتر کمک کرده‌اید! خیلی از بنگاه‌های ما هستند که مزیت شان منفی است، از طرفی رقابت در سه قطب قیمت، کیفیت و سرعت وجود دارد اما بسیاری از بنگاه‌های ما اعم از دولتی، خصولتی و خصوصی مزیت تولیدشان منفی است.

باهنر تاکید کرد: امروز شرکت نفت ۲۵۰ هزار نفر نیرو دارد و از این میان چهل هزار نیروی مربوط به بخش حراست است و این درحالی است که وزیر نفت گفته است وزارت نفت را با هشتاد هزار نیرو هم می‌تواند اداره کند.

وی با بیان اینکه نباید هیچ کس از صحنه رای دادن و مشارکت در امور کشور حذف شود، گفت: ممکن است جوانان بگویند که هر حکومت دیگری غیر از جمهوری اسلامی هم بود، می‌توانست کشور را به همین سطح از پیشرفت برساند اما باید رتبه خودمان را پیش و پس از انقلاب در زمینه‌هایی چون بهداشت و درمان، قدرت خرید و موارد مشابه دید که افزایش یافته است.

در تمام دولت‌های گذشته از دولت سازندگی مرحوم آیت الله هاشمی و خاتمی تا به امروز بهتر نمی‌توانستیم گیر بیاوریم. باید تصمیم بگیریم ظرف ۵ سال آینده تمام بنگاه‌ها با مزیت منفی تعطیل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.