امیر سرلشکر موسوی اظهار داشت: در این فضای مسموم رسانه ای ناگهان شاهد هستیم که شهید حججی فضای رسانه ای و مجازی جهان را فتح کرده و خون این شهید مظلوم، دنیا را تحت تأثیر خود قرار می دهد.

به گزارش جماران؛ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه مفهوم قدرت در جهان تغییر یافته و دیگر با تعداد کشتی و هواپیما مقایسه نمی شود، گفت: امروز مفهوم قدرت را شهید حججی ها تعیین می کنند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی پنجشنبه شب در همایش گرامیداشت روز بسیج اصناف در سالن همایش های مجتمع اصناف قم افزود:امروز حضور و مشارکت مردم در صحنه است که قدرت می آفریند؛ قدرت حقیقی در رهبری حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب است که محور و اساس حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 

وی با بیان اینکه زندگی شهدای بزرگوار سرشار از برکت بود، نقش و تأثیرگذاری اصناف و بازاریان و شهدای آنها را در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مورد توجه قرار داد و گفت: تعداد یک هزار شهید اصناف در استان قم، نشانه برکتی است که امروز بسیار به آن نیازمند هستیم و باید به سمت آن بازگردیم. 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فضای رسانه ای و مجازی دنیا در سلطه شیطان بزرگ است، اظهار داشت: در این فضای مسموم رسانه ای ناگهان شاهد هستیم که شهید حججی فضای رسانه ای و مجازی جهان را فتح کرده و خون این شهید مظلوم، دنیا را تحت تأثیر خود قرار می دهد. 

وی با بیان اینکه دفاع همه جانبه قرار گرفتن مؤلفه های قدرت ملی در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی، علمی، اجتماعی، علمی و نظامی در برابر تهدید همه جانبه دشمن است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران چندین سال است که در این شرایط قرار گرفته و دشمنان در تمامی عرصه ها ایران اسلامی را مورد هجمه قرار داده اند. 

موسوی در ادامه افزود: دشمنان نمی خواهند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به توسعه و پیشرفت دست یابد تا کشورمان به عنوان الگوی دیگر کشورها قرار نگیرد و فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب با شکست مواجه نشود تا مستکبران غربی به سلطه گری خود ادامه دهند. 

وی تنها راه مقابله با تهدید همه جانبه دشمنان را در کنار هم قرار گرفتن تمامی مؤلفه های قدرت ملی دانست و گفت: در این نوع جنگ با دشمنان، همه بخش ها درهم تنیده شده و برای دستیابی به پیروزی، همه مردم و مسئولان در هر بخشی که حضور دارند، باید خود را در خط مقدم جبهه بدانند. 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نظام سلطه به سرکردگی آمریکایی ها هدف خود را علنی اعلام کرده و به دنبال از میان بردن اصل و اساس انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مستکبران غربی با همراهی ایادی خود هر توطئه و دسیسه ای را که از دستشان برآمده علیه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی به کار گرفته اند. 

وی با بیان اینکه اگر امروز در یک بخش همچون اقتصاد رخنه و نفوذی انجام شود، باعث از میان رفتن دیگر بخش ها نیز خواهد شد، گفت: رمز موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تبعیت محض از ولایت فقیه است و واژه ای که از دهان مبارک ایشان صادر می شود، بلافاصله در نیروهای مسلح تبدیل به برنامه می شود. 

موسوی با بیان اینکه دشمنان در اتاق فکرشان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران نقشه های شومی کشیده و به دنبال شکست جبهه مقاومت در منطقه هستند، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «دوران بزن و در رو تمام شده است» و اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی جنگی را علیه کشورمان و جبهه مقاومت در منطقه آغاز کرده اند، پایان آن به دست جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. 

وی در پایان با بیان اینکه رزمندگان ایران اسلامی پرورش یافته مکتب اباعبدالله الحسین(ع) هستند که در صحرای تفتیده کربلا «هیهات من الذله» را فریاد زدند، تصریح کرد: دلاورمردان کشورمان همچون شهید حججی دست کوتاه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را کوتاهتر خواهند کرد و این پیروزی برای کشورمان دور نخواهد بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.