سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: کشورهای منطقه از ظرفیت لازم برای همکاری مشترک در مبارزه با تروریسم و برقراری ثبات و امنیت در منطقه خود برخوردارند.

به گزارش جماران؛ سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن نکوهش استراتژی جدید آمریکا در قبال پاکستان گفت: آمریکا به مداخله در امور داخلی و تعیین تکلیف برای کشورهای منطقه خاتمه دهد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن نکوهش استراتژی جدید ایالات متحده آمریکا در قبال پاکستان اظهار داشت: آنچه امروز آمریکا بواسطه آن دیگر کشورها را محکوم می کند حاصل سال ها سیاست های غلط و نابجای این کشور در منطقه خصوصا افغانستان و استراتژی های فرصت طلبانه وسیاست های یک جانبه گرایانه و دخالت های اشتباه است که ثمره آن چیزی جز تشدید آشوب و تنش و رشد تروریسم و افراط گرایی در منطقه نبوده است.

قاسمی ضمن توصیه به دولت آمریکا برای عدم مداخله در امور کشورهای منطقه و تعیین تکلیف برای آنان تصریح کرد: کشورهای منطقه از ظرفیت لازم برای همکاری مشترک در مبارزه با تروریسم و برقراری ثبات و امنیت در منطقه خود برخوردارند و نیازی به استراتژی های بی ثبات کننده و تروریست پرور آمریکا ندارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.