دولت آمریکا که به خاطر کند بودن در یافتن کارمندان برای پست‌های اصلی دولت فدرال به شدت مورد انتقاد قرار دارد،‌ هنوز ۷۴ درصد از پست‌های وزارت دفاع را پر نکرده است.

 

به گزارش جماران،  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تا کنون، سنای آمریکا به اتفاق آرا ۶۵ کاندیدای پست‌های وزارت دفاع را که از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری معرفی شده‌اند،‌ تایید کرده که شامل "الن لورد"، مدیر اجرایی Textron در سمت معاون تجهیزات، تکنولوژی و امور لجستیکی و ریچارد اسپنسر، بانکدار در سمت فرمانده نیروی دریایی می‌شود.

پست‌های اصلی و کلیدی شامل رئیس ارتش، معاون وزیر دفاع در امور پرسنل و آمادگی نظامی و معاون سیاست گذاری دفاعی هنوز در انتظار تایید سنا هستند.

همچنین، چهار فردی که از سوی ترامپ برای پنتاگون کاندیدا شده بودند، از روند رای اعتماد پیش از تعطیلات تابستانی کنگره حذف شدند که شامل "دیوید جوئل تراچنبرگ" برای سمت دستیار معاون سیاست گذاری دفاعی،‌"چارلز استیمسون" برای سمت مشاور عمومی نیروی دریایی، "اون وست" برای سمت دستیار وزیر دفاع در امور عملیات ویژه و درگیری‌هایی با شدت کم و "جان اچ. گیبسون دوم" برای سمت معاون افسر ارشد مدیریت وزارت دفاع می‌شوند.

در همین حال ژنرال آرنولد پونارو، مدیر سابق کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا با دفاع از دولت آمریکا، ایجاد تاخیر در تایید افراد مد نظر را به دلیل کارشکنی‌های دموکرات‌های سنا دانست.

بسیاری از کمپانی‌های دفاعی آمریکا تاخیر در تکمیل پست‌های وزارت دفاع را عامل تاثیرگذاری منفی بر تجارتشان اعلام کرده‌اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.