رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تأمین امنیت و حفاظت از مرزهای کشور از مهم ترین مسئولیت ناجا با همکاری نیروهای مسلح است، گفت: امنیت مطلوب مرزها و کشور را در منطقه پرآشوب مرهون تلاش و ایثارگری مرزبانان هستیم.

 

به گزارش جماران، از پایگاه خبری پلیس، سرلشکر "محمد باقری" در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجهیزات و توانمندی های دفاعی و رزمی  مرزبانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امنیت و حفاظت از مرزهای کشور از مهم ترین مسئولیت نیروی انتظامی با همکاری نیروهای مسلح است که بحمدالله این مهم روز به روز با قدرت و توانایی بیشتر همچنین امکانات به روز محقق می شود.

وی افزود: امروز توفیق حضور در مجموعه فرماندهی مرزبانی را داشتیم و در این بازدید مباحثی پیرامون تقویت مرزبانی مطرح خواهد شد، چرا که تقویت مرزبانی از اولویت های اصلی در نیروهای مسلح است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نمایشگاه تجهیزات و توانمندی های رزمی و دفاعی مرزبانی گفت: امکانات و تجهیزات خوبی در ابعاد کشف ، شناسایی و انهدام در این نمایشگاه وجود دارد و بیانگر پیشرفت روزافزون مرزبانی در حوزه دفاعی و مرزی است.

سرلشکر باقری ادامه داد: با وجود نقش مهم و موثر تجهیزات در مرزبانی باید گفت: اصالت مأموریت مرزبانی بر عهده " نیروی انسانی" است .

وی با اشاره به نقش اثرگذار نیروی انسانی در مرزبانی اضافه کرد: هنگامی که همه مردم در کنار خانواده روزگار سپری می کنند، نیروهای خدوم مرزبانی در سخت ترین شرایط اقلیمی ، زیستی و با وجود تهدیدات مرزی مشغول خدمت و انجام وظیفه هستند.

عالی ترین مقام در نیروهای مسلح تأکید کرد: مرزبانان با ایمان ، اخلاص و اقتدار خدمت و از مرزهای کشور صیانت می کنند و در این مسیر، شهدای بسیاری تقدیم کرده اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت مطلوب مرزها و کشور را در منطقه پرآشوب مرهون تلاش و  ایثارگری مرزبانان هستیم.

گفتنی است، سرلشکر محمد باقری در بدو حضور در ستاد فرماندهی مرزبانی از نمایشگاه تجهیزات و توانمندی های دفاعی و رزمی مرزبانی بازدید کرد، در این بازدید فرمانده نیروی انتظامی سردار " حسین اشتری" و فرمانده مرزبانی سردار " قاسم رضایی" و جمع دیگری از مسئولان ارشد نیروهای مسلح نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.