اگر به پیام رأی مردم توجه نشود، هم دولت آسیب می‌بیند و هم اصلاح‌طلبان.

یک عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: اگر به پیام رأی مردم توجه نشود، هم دولت آسیب می‌بیند و هم اصلاح‌طلبان.

به گزارش جماران، عبدالواحد موسوی لاری در همایش تقدیر از فعالان ستادی اصلاح‌طلبان تهران که توسط شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان برگزار شد، با اشاره به سالگرد کودتای ٢٨ مرداد، اظهار کرد: جریان ریشه‌دار با شعبان بی مخی شکست خورد؛ آیا برای ما جای تأمل ندارد که چرا چنین اتفاقی افتاد؟ اگر مصدق احساس بی‌نیازی از کاشانی نمی کرد، اگر کاشانی دلخوری‌هایش را تا جایی که پشت مصدق را خالی نمی‌کرد، ادامه نداده بود، چنین نمی‌شد. سقوط حکومت ملی دلیلش اختلاف نظر رهبران حکومت ملی بود.

وی در ادامه گفت: عرایض امروز من سه مخاطب دارد؛ اول کسانی که ستادها را با قدرت و بادرک از واقعیت فعال کرده و تلاش  کردند تا با مردم همراه شوند و مسیر را برای آینده آن‌گونه که شایسته ملت است، باز کنند. به شما تبریک می‌گویم که خوب وارد صحنه شدید. آنچه میسر شد، با شناخت شما و حضور مردم رقم خورد؛ نتیجه‌اش این شد که در هر دو انتخابات گذشته موفق شوید.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: گروه دومی که مخاطب صحبت‌هایم هستند، کسانی‌اند که حضور امروزشان حاصل تلاش شما ستادی‌ها است. از اعضای شورای شهر، کابینه آتی و ریاست جمهوری سخن می گویم.

وی ادامه داد: مخاطب سوم من، رئیس‌جمهور است. مردم با حضور در پای صندوق رای اعلام کردند وضعیتی دیگر نسبت به گذشته‌ای که بود، می خواهند. او باید به خواسته مردم در حوزه های مختلف توجه کند. در مورد همین مسأله رفع حصر نمی‌تواند بی تفاوت باشد. در مورد معیشت و موضوعات اقتصادی و در مورد عقبه فکری خود نمی تواند بی توجه باشد.

این عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: ایشان باید جمعی را بگذارد و بررسی کند که چرا در برخی موارد موفق بود و برخی موارد موفق نبود. مدیران چندنقشی خود را بشناسد؛ چرا که به او کمکی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: مردم با ما اتمام حجت کرده و سنگ تمام گذاشتند. ستادها هم کم و بیش کمک کردند. الان نوبت شوراهای شهر و روستا، شهرداری ها، دولت و وزرا است. اگر دولت و همکاران آقای روحانی باری به هر جهت حرکت کنند، هم جریان اصلاحات و هم دولت آسیب می‌بیند.

موسوی لاری گفت: اگر شوراها و شهرداری‌ها متناسب با مردم نباشند، همه نا امید می‌شوند. اگر در رأی‌آوری روحانی چند موضوع دخیل بود، در شوراها فقط خواست مردم بود. مردم به گونه‌ای به اصلاحات رأی دادند، که بین نفر آخر لیست امید با نفر اول لیست رقیب بیش از چهارصد هزار رأی  فاصله بود. خواهش من این است که به اعتماد مردم توجه کنند تا خدای ناخواسته رأی مردم را از دست ندهیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.