تاجگردون نوشت: باید این ریسک را بپذیریم و ضمن مراقبت از توانش استفاده کنیم وگرنه اتفاقی نمی افتد یک خسته دیگر به ما معرفی میشود.

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در یادداشتی نوشت: حیف است که جهرمی رای نیاورد. او جوان است و توانمند و مطابق شعارهای روحانی.

غلامرضا تاجگردون در صفحه شخصی اش به هجمه‌های چند روز اخیر علیه وزیر پیشنهادی ارتباطات دولت دوازدهم واکنش نشان داد و نوشت: آقای روحانی در کنار وزراء کارکشته و بعضا خسته و یکی دو تا بی انگیزه یک جوان به مجلس معرفی کرد و این روزها مورد حمله جدی قرار گرفته و اطلاعاتی از برخی از سایتها به جامعه منتقل میشود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصادیق اتهاماتی که به آذری جهرمی وارد می شود گفت: بازجو، مدیرکل شنود، تفتیش کننده منازل ، عامل حصر، عامل لغو قرارداداپراتور دوم ، مسئول شنود دفتر مطهری، عامل ممنوع التصویری خاتمی و دهها موضوع دیگر.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دهم ادامه داد: در صحن هم که با برخی از افراد صحبت میکنم میگویند خیلی توانمند و زبل است و هر کسی با او صحبت میکند قانعش میکند و این چهره خطرناکه و شاید یک احمدی نژاد دیگری شود.

تاجگردون پیرامون ارزیابی خودش از شخصیت وزیرپیشنهادی ارتباطات گفت: در این چند روز چندین بار با ایشان صحبت داشتم و در صحن هم بسیار توانمند ظاهر شد. به نظر من انسان توانمندی است که میتواند در این حوزه موفق شود. از مراجع رسمی هم به شکل دوستانه سوال کردم چیزی دریافت نکردم و اگر بخواهیم تمام حرفها را بپذیریم باید حرفهایی که در مورد خیلی از دوستان منجمله دکتر عارف هم زده میشود باید بپذیریم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در بخش پایانی یادداشتش تاکید کرد: به نظر من حیف است که جهرمی رای نیاورد. باید این ریسک را بپذیریم و ضمن مراقبت از توانش استفاده کنیم وگرنه اتفاقی نمی افتد یک خسته دیگر به ما معرفی میشود و باید به او رای دهیم. او جوان است و توانمند و مطابق شعارهای روحانی و فراموش نکنیم اگر مقاومتهای واعظی و ایشان نبود شاید امروز من نمیتوانستم از این فضا این حرف را با شما بزنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 720959
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.