رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید رأی پاک مردم حفظ شود تصریح کرد: هیچ وزیری نباید تحت تأثیر مطالبات افراد خاص و یا جریان های سیاسی قرار گیرد.

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس نشست فراکسیون توازن مجلس با محوریت بررسی سوابق برخی وزرای پیشنهادی را تشریح کرد.

غلامرضا تاجگردون در تشریح نشست امروز فراکسیون توازن (نمایندگان زاگرس نشین) گفت: تعدادی از وزرای جدید و گذشته دولت اعم از وزرای نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در نشست فراکسیون حضور داشتند که در این نشست ضمن اینکه نمایندگان مسائل و مشکلات ملی کشور مطالبات عمومی منطقه زاگرس را نیز مطرح کردند و وزرا، بخش از برنامه های خود را برای حضور در کابینه ارائه کردند.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزرای جدیدی که معرفی شده اند، وزرای صاحب صلاحیتی از حیث سوابق اجرایی و تجربه هستند افزود: مجلس نشان داده که با دولت برای ادامه فعالیت خود همکاری می کند و نشست امروز نشان داد که هماهنگی و همکاری خوبی بین مجلس و دولت برای توسعه کشور و اجرای برنامه ششم توسعه وجود دارد.

 تاجگردون ادامه داد: سوابق در زمینه سوال ها و استیضاح ها نشان داده که نگاه مجلس به وزرایی که ابقا شده اند مثبت است.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید رأی پاک مردم حفظ شود تصریح کرد: هیچ وزیری نباید تحت تأثیر مطالبات افراد خاص و یا جریان های سیاسی قرار گیرد و تمام اهتمام وزرا باید به مطالبات ملی و رفع مشکلات کنونی کشور متمرکز شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 717160
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.