مرعشی تاکید کرد: بدهی‌های سنگین شهرداری بار بزرگی بر دوش شورای شهر است.

به گزارش جماران؛ سخنگوی حزب کارگزاران و سازندگی گفت: اقداماتی که شورای شهر تهران تاکنون انجام داده معقول بوده، نشانه‌اش همین ۷ نفری که برای شهرداری تهران انتخاب کردند، بود. شهردار پایتخت باید مسئول باشد.

سید حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در نشست خبری این حزب با بیان اینکه مواضع حزب کارگزاران تقویت شورای پنجم در تمامی ابعاد است، گفت: معتقدیم شورای شهر تهران مناسب است و از نیروهای با تجربه، جوان و روشنفکر تشکیل شده است.

او خاطرنشان کرد: شورای پنجم شورای خوبی است و امیدوارم که خوب بماند. با انتخاب یک شهردار خوب می‌توان به ادامه این روند مطلوب کمک کرد.

سخنگوی حزب کارگزاران و سازندگی ادامه داد: اقداماتی که شورای شهر تهران تاکنون انجام داده معقول بوده، نشانه‌اش همین ۷ نفری که برای شهرداری تهران انتخاب کردند، بود. شهردار پایتخت باید مسئول باشد.

او در ادامه یادآوری کرد: ۱۲ سال شورای شهر تهران در اختیار حاکمیت اصولگرایان بود که ما خلأ مدیریتی را مشاهده کردیم و این کار را برای اصولگرایان سخت می‌کند. اصلاح‌طلبان در پی این هستند که شورای شهری داشته باشند که دارای محیط زیستی سالم باشد، ما قصد داریم بدون فضا فروشی منابع را تامین کنیم.

مرعشی تاکید کرد: بدهی‌های سنگین شهرداری بار بزرگی بر دوش شورای شهر است.

او در ادامه با اشاره به سیاست‌های حزب کارگزاران و سازندگی عنوان کرد: ما جبهه‌ای پیروز شده‌ایم و باید جبهه‌ای هم به مسائل تهران نگاه کنیم و نباید با دید تنگ‌نظری حزبی به رخ‌داد‌ها نگریست که دردسر خواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه افزود: نگاه ما به هیأت رئیسه شورای شهر و شهرداری جبهه‌ای است که سابقه روشنی دارد. این نگاه نجات دهنده همه بخش‌ها است اما نگاه باید به شهروندان باید ملی باشد تا مردم خدمت را درک کنند.

او در ادامه تشریح کرد: جبهه اصلاحات کار بزرگی را انجام داد و آن حمایت از روحانی در انتخابات بود. شاید اختلاف سلیقه داشته باشیم اما این باعث نمی‌شود که دست از حمایت برداریم.

مرعشی با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف یادآور شد: برگزاری مراسم تحلیف باشکوه آن هم در شرایطی که ترامپ در پی نقض برجام است، پیام روشنی داشت که نمی‌شود ایران را منزوی کرد.

سخنگوی حزب کارگزاران ادامه داد: کشورمان با سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و عقل و خرد به سمت و سوی خوبی پیش رفته است. از مجلس به خاطر برگزاری مراسم باشکوه تحلیف تشکر می‌کنیم.

او در ادامه بیان کرد: مطمئنا اعتماد مردم به اصلاحات کم نخواهد شد و اختلاف‌سلیقه‌ها نمی‌تواند آن را از بین ببرد.

سخنگوی حزب کارگزاران و سازندگی تاکید کرد: این حق مجلس است که از حقوق خود برای رای دادن به وزرا استفاده کند، امکان دارد آقای روحانی در محدودیت افراد را انتخاب کند و یا اشتباهاتی اشخاصی را برگزیند که مجلس می‌تواند ورود کند.

او درباره انتقادات نیز عنوان کرد: از هیچ انتقادی نمی‌گذریم و با گوش جان می‌شنویم. سیاست راهبردی ما حمایت از روحانی است. اصلاح‌طلبان گام‌های بلندی را برداشتند و باید خداوند را شاکر باشیم و از مردم باید به خاطر حضورشان تشکر کنیم. مردم ما را زنده کردند و ایران را سربلند، کار جبهه اصلاحات تازه آغاز شده است.

این عضو کمیته استان‌های شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عنوان کرد: بعد از پیروزی قاطع در سال ۹۶ ما باید در شورای عالی سیاست‌گذاری نگاه‌مان به بالا باشد و جبهه را سامان‌دهی بهتری بدهیم.

او در پاسخ به سوالی درباره سخنان مصباحی‌مقدم درباره احمدی‌نژاد گفت: ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است، با سخنان آقای مصباحی مقدم موافق هستم، اما احمدی‌نژاد محصول اصولگرایان نیست او محصول فروپاشی جبهه اصلاحات و اصولگرایان در سال ۸۴ است که از فرصت استفاده کرد. اگر اصولگرایان می‌خواهند مردم آنان را ببخشند باید از مردم عذرخواهی کنند.

مرعشی تاکید کرد: تخلفات احمدی‌نژاد قابل توجیه نیست، مسئولیت قوه قضائیه مشخص است، احمدی‌نژاد ضرر‌ها و خسارت چند میلیارد دلاری به کشور زد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.