العبادی اظهار داشت: برخی می‌خواهند که ملت عراق را ناامید کنند، اما ما با تلاش خود پیروز شدیم و برای اصلاح کشور و مبارزه با فساد تلاش خواهیم کرد.

به گزارش جماران؛ نخست وزیر عراق با بیان اینکه پیروزی علیه داعش با وحدت و عزم و اراده دولت و ملت عراق محقق شده، تاکید کرد: این پیروزی متعلق به عراق است و به کسی اجازه نمی‌دهیم این دستاورد را به نام دیگری بزند.

حیدر العبادی، نخست وزیر عراق تصریح کرد: جوانان امیدهای عراق هستند و امکان ندارد که کشورشان را رها کنند، آنان در این پیروزی سهیم بودند و از این پس نیز در ساخت کشور سهیم خواهند بود.

حیدر العبادی اظهار داشت، پیروزی به دست آمده، پیروزی ملت عراق است که با وحدت و عزم و اراده آن را محقق ساخت و ما به کسی اجازه نخواهیم داد که این دستاورد را به نام دیگری بزند.

وی در ادامه افزود، برخی می‌خواهند که ملت عراق را ناامید کنند، اما ما با تلاش خود پیروز شدیم و برای اصلاح کشور و مبارزه با فساد تلاش خواهیم کرد.

نخست وزیر عراق در این سخنرانی از کسانی که کشورش را در این پیروزی یاری کردند و با نیروهای عراقی همکاری داشتند، قدردانی کرد.

حیدر العبادی روز شنبه با صادق سلطانی، استادار بابل و رعد الجبوری، رئیس شورای این استان نشستی برگزار کرد و درباره اوضاع خدماتی و امنیتی بابل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.