محمود عباس پیرامون پرونده آشتی با حماس تصریح کرد: مادامی که جنبش حماس به الزامات پرونده آشتی پایبند نباشد و کمیته اداری را منحل نکند، ما به توقف انتقال اختصاصات مالی به نوار غزه به صورت تدریجی ادامه خواهیم داد.

به گزارش جماران؛ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که شهر قدس پایتخت ابدی کشور فلسطین است و هیچ گزینه‌ای غیر از آن وجود ندارد.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: اشتباهی که در سال ۱۹۴۸ مرتکب شدیم، تکرار نخواهد شد، ما در اینجا هستیم و از این سرزمین خارج نخواهیم شد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد: رهبری فلسطین به اجرای تمامی تصمیماتی که طی نبرد قدس اتخاذ کرد، ادامه خواهد داد.

وی در سخنانی در مقابل صدها تن از مردم قدس که در مقر تشکیلات خودگردان در رام الله با شعار "قدس پیروز می‌شود" جمع شده بودند، گفت: رهبری فلسطین ندای مردم قدس را اجابت کرد و اینگونه نیز خواهد ماند.

وی اقدامات خردمندانه مردم قدس، اراده و شجاعت آنها و پایدارش‌شان را ستود.

از سوی دیگر، محمود عباس پیرامون پرونده آشتی با حماس تصریح کرد: مادامی که جنبش حماس به الزامات پرونده آشتی پایبند نباشد و کمیته اداری را منحل نکند، ما به توقف انتقال اختصاصات مالی به نوار غزه به صورت تدریجی ادامه خواهیم داد.

وی گفت، طرف‌هایی هستند که برای ادامه جدایی نوار غزه تلاش می‌کنند تا کشور فلسطین شکل نگیرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار کرد، حماس برای ادامه دودستگی‌ها که از ۱۰ سال قبل ادامه دارد، تلاش می‌کند.

عباس تصریح کرد: چندین کشور جهان از جمله آمریکا با ما تماس برقرار کردند تا اعتراض خود را نسبت به کاهش کمک‌ها به غزه اعلام کنند که این تلاشی برای ادامه دودستگی‌های سیاسی در فلسطین است.

وی افزود، مشکل برق در غزه مرتبط با این است که حماس به کار دولت خود ادامه می‌دهد و اگر دولت حماس منحل شود، قطع برق نیز پایان خواهد یافت.

عباس درخصوص تحولات قدس نیز اظهار کرد: آنچه که در قدس رخ داد، باید برای تحقق پیروزی حفظ شود و این یک نبرد است و ما در ابتدای راه هستیم و نبرد طولانی است و ما آماده‌ هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.