یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در جریان معرفی کابینه دوازدهم به وزرایی رای می‌دهیم که منطبق با برنامه ها و تعهدات دولت باشند.

به گزارش جماران، سید فرید موسوی اظهار داشت: طیف وسیعی از مردم در انتخابات ریاست جمهوری به برنامه های آقای روحانی رای دادند که این امر در کنار تعهداتی که ایشان به مردم داشتند مسئولیتی را هم برای ایشان و هم برای ما که مردم را ترغیب کردیم به ایشان رای دهند، ایجاد کرده است و ما سعی خواهیم کرد در جریان معرفی کابینه به وزرایی رای دهیم که منطبق با برنامه ها و تعهدات دولت هستند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم به برنامه های دولت و همچنین توانمندی آن‌ها افزود:‌ ما حسب نیازی که امروز در جامعه وجود دارد و گفتمانی که شکل گرفته نیازمند استفاده از نیروهای جوان و پرتوان و فرهیخته هستیم. هر چند معتقد نیستیم که کابینه باید جایی برای کار آموزی باشد اما جوانانی هستند که می‌توانند به این مسئولیت عمل کنند و وزرای پیشنهادی هم باید معتقد به قرار دادن فرصت ها در اختیار جوان ها باشند تا این فرصت در اختیار جوانان قرار گیرد تا آن‌ها بتوانند در سال‌های آینده بار مسئولیت را به عهده بگیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اعتقاد وزرای پیشنهادی به گفتمان دولت و همچنین حامیان اصلی آقای روحانی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ملاک مهمی برای ما خواهد بود، اگر گزینه های پیشنهادی به این گفتمان و بدنه اجتماعی حامی دولت توجه و اعتقاد نداشته باشد نمی تواند وعده ها را محقق کند.

موسوی در پایان با بیان اینکه «رئیس‌جمهور حامیان خود و انتظارات آن‌ها را می شناسد» افزود:‌ ما حمایت های خود را از دولت و کابینه پیشنهادی بر اساس این ملاک ها خواهیم داشت تا ان‌شاء‌الله تا چهار سال‌ آینده بر ابرچالش های حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی فائق بیاییم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.