داماد ترامپ پیش از حضور در جلسه کمیته تحقیقات سنا ضمن بیان این مطلب که 4 مرتبه در طول مبارزات انتخاباتی با مقامات روس دیدار کرده گفت که با هیچ دولت خارجی برای پیروزی ترامپ در انتخابات تبانی نکرده است.

به گزارش جماران، داماد ترامپ پیش از حضور در جلسه کمیته تحقیقات سنا ضمن بیان این مطلب که 4 مرتبه در طول مبارزات انتخاباتی با مقامات روس دیدار کرده گفت که با هیچ دولت خارجی برای پیروزی ترامپ در انتخاباتتبانی نکرده است.

«جرد کوشنر»گفت که 4 مرتبه با مقامات روس دیدار کرده اما هیچ یک از این دیدارها غیرقانونی نبوده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به دیدار جونیور ترامپ با وکیل روس نیز اشاره کرده و گفته است که در این دیدار شرکت کرده اما ایمیل‌هایی را که نشان دهند پسر ترامپ با شرط گرفتن اطلاعات درباره کلینتون در این دیدار شرکت کرده را مشاهده نکرده است.

این سخنان جرد کوشنر طی یک بیانیه 11 صفحه‌ای تنها چند ساعت پیش از حضور وی در جلسه کمیته تحقیقات سنا درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا منتشر شده ست.

دونالد ترامپ نیز روز دوشنبه با انتشار پیامی در صفحه توییتر به اتهام دخالت روسیه در انتخابات آمریکا واکنش نشان داد و نوشت: بعد از یک سال تحقیقات  بدون اینکه هیچ شاهدی پیدا شود چاک شومر گفته است: ما باید خودمان را سرزنش کنیم نه روسیه را.

 رهبر اقلیت سنا دموکرات‌ها را مسئول شکست «هیلاری کلینتون» در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرده و گفته است که روسیه مسئول این شکست نیست.

«چاک شومر» روز شنبه در مصاحبه با واشنگتن پست گفت: زمانی که شما در انتخابات به کسی می‌بازید که محبوبیتش 40 درصد است دیگران مانند جیمز کومی و روسیه را سرزنش نکنید، خودتان را سرزنش کنید.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.