ما در این جلسه مشکلاتی از جمله رکود اقتصادی، بیکاری، اشتغال، قاچاق، وضعیت موسسات اعتباری، واردات و صادرات، مسائل فرهنگی را مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش جماران؛ رییس کمیسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه اعضای کمیته تعامل این فراکسیون امروز با رییس جمهوری در مورد کابینه دوازدهم دیدار کردند، گفت: در این دیدار ما در مورد مشکلات کنونی کشور و کابینه دوازدهم با رییس جمهوری گفت وگو کردیم.

حمیدرضا حاجی بابایی روز یکشنبه با اشاره به دیدار امروز کمیته تعامل فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با رییس جمهوری گفت: این دیدار ساعت 11 صبح امروز آغاز و 90 دقیقه به طول انجامید.

وی افزود: پیش از این کمیته تعامل و گفت وگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس که بیش از 120 عضو دارد،درخواستی مبنی بر دیدار با رییس جمهوری داشت که رییس جمهوری استقبال کرد و بلافاصله این دیدار انجام شد.

رییس کمیسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در این جلسه مشکلاتی از جمله رکود اقتصادی، بیکاری، اشتغال، قاچاق، وضعیت موسسات اعتباری، واردات و صادرات، مسائل فرهنگی را مورد بررسی قرار دادیم همچنین اعضا کمیته تعامل در این جلسه تاکید داشتند که به دو وزارت خانه آموزش و پرورش و علوم باید توجه ویژه ای شود.

وی تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان بر افزایش مراکز دانش بنیان و بردن این مراکز به سمت اقتصاد مقاومتی تاکید کردند همچنین موضوعاتی همچون آسیب های اجتماعی، ناکارآمد بودن سیستم اداری در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: ما در این جلسه تاکید داشتیم که انصاف نیست با این مشکلات در کشور، هیچ فرد یا گروهی بخواهد در کشور حاشیه سازی کند، ما تاکید کردیم که هیچ سهمیه ای از دولت نمی خواهیم.

وی گفت: ما در این جلسه به رییس جمهوری بیان کردیم که دولتی کارآمد و بدون حاشیه می خواهیم و شاخص های مد نظرمان برای انتخاب کابینه را به وی انتقال دادیم. 

حاجی بابایی یادآور شد: ما توقع داریم دولت مهم ترین سند راهبردی یعنی برنامه ششم توسعه را به خوبی اجرا کند، توقع داریم دولت تسلیم هیچ گروه و حزبی نشود.

وی ادامه داد: مردم به رییس جمهوری رای دادند و وی را با رای خود انتخاب کردند از این رو دولت را باید رییس جمهوری به مجلس معرفی کند. 

این نماینده مجلس گفت: در این جلسه رییس جمهوری از صحبت های مطرح شده از سوی نمایندگان استقبال و تاکید کرد در دولت دوازدهم یکی از برنامه های دولت حل مشکل موسسات مالی و اعتباری و بانک ها است.

وی ادامه داد: رییس جمهوری در این جلسه بیان کرد که در انتخاب وزرا تحت فشار هیچ گروهی نیستیم و سعی می کنیم نیروهای کارآمد را انتخاب و مطالبات رهبری را لحاظ کنیم.

وی با اشاره به این که این دیدار در فضایی مثبت انجام شد، اظهار داشت: ما این دیدار را مثبت ارزیابی می کنیم، قرار شد این تعاملات بین رییس جمهوری،دولت و فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.