مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب مجلس تذکر خود را در جلسه علنی امروز -چهارشنبه 28 تیر- به موضوع کابینه دولت دوازدهم اختصاص داد.

به گزارش جماران مصطفی کواکبیان گفت: در آستانه تعیین کابینه جدید هستیم؛ برخی مدعی هستند که برخی از اصلاح طلبان سهم خواهی می کنند. اما باید بگویم که ما کابینه متخصص تر، مدبرتر و ... می‌خواهیم.

«البته از زنان و جوانان استفاده شود»، کواکبیان با تأکید بر این نکته ادامه داد: اما واقعا ما-اصلاح طلبان- سهم خواهی نداشتیم. اما از دولت می خواهیم از کسانی که زنبیلشان را چند جا می گذارند، استفاده نکند.‌ اصولگرایی که هویتش مشخص است برای ما بهتر از کسانی است که  دو زیست و چند زیست هستند!

کواکبیان که با حرارت خاصی تذکرش را بیان می‌کرد، در ادامه نصیحتش به رئیس جمهورگفت: از مجاهدان روز شنبه {فردای روز رای گیری که نتایج اعلام شده است} هم استفاده نشود. برخی واقعا با تمام وجود با این دولت نیستند اما این روزها اینگونه نشان می دهند که با دولت هستند.‌ رئیس جمهور توجه کند که ما از دولت حمایت کردیم و خواهیم کرد اما به این معنا نیست که به هر وزیری رای خواهیم داد.

پس از کواکبیان نوبت به جبار کوچکی‌نژاد نماینده جبهه پایداری در مجلس رسید. او در واکنش به تذکر کواکبیان با لحن خاصی،‌ گفت: از آقای کواکبیان تشکر می کنم که اثبات کرد ایشان هم اصولگرا است،‌ ما در مجلس هشتم هم از نظرات ایشان استفاده می کردیم.

این گفته کوچکی نژاد موجب اعتراض و بلند شدن فریاد کواکبیان شد

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.