عضو فراکسیون امید مجلس گفت: دیدار روحانی با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به شرطی مفید است که اصل بر سهم خواهی و گرفتن پست نبوده و همه به دنبال ورود مهره های خود به دولت نباشند.

به گزارش جماران، سهیلا جلودارزاده در خصوص دیدار رئیس جمهور با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: افراد و گروه های سیاسی حرف هایی دارند که قبل از تشکیل کابینه نظرات خود را اعلام کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شورای سیاست گذاری یک جریان سیاسی است و باید بتواند نظر خود را اعلام کند این شورا در جریان انتخاب آقای روحانی تلاش کرده و امروز برای خود این حق را قائل است که در خصوص کابینه مذاکره کرده و مشورت بدهد.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: اینگونه دیدارها باعث نزدیکی دیدگاه های دولت و دست اندرکاران سیاسی خواهد شد که به نفع کشور است.

وی تصریح کرد: این دیدارها به شرطی مفید است که اصل بر سهم خواهی و گرفتن پست نبوده و همه به دنبال ورود مهره های خود به دولت نباشند. کابینه دوازدهم باید بر اساس شایسته سالاری، مدیریت درست و پرتلاش بودن شکل بگیرد. کابینه دوازدهم باید با رئیس جمهور هماهنگ بوده و شرکت سهامی نباشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.