سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «یک‌دستی کابینه دوازدهم به مصلحت نیست» گفت: آقای روحانی باید در کابینه از هر دو جریان سیاسی افراد میانه‌رویی را انتخاب کند که دولت آینده آسیب نبیند.

 

به گزارش جماران مهرداد لاهوتی اظهار کرد: به اعتقاد من با توجه به اینکه در انتخابات ۲۹ اردیبهشت هر دو جریان سیاسی یعنی هم اصولگرایان معتدل و هم اصلاح‌طلبان به آقای روحانی رأی دادند بنابراین اعضای کابینه دوازدهم نیز باید از هر دو جریان سیاسی باشند.

وی افزود: به اعتقاد من آقای روحانی در انتخاب کابینه دوازدهم علاوه بر جوان‌گرایی باید به این موضوع توجه کند که از انتخاب افراد افراطی و تند پرهیز شود و در واقع از هر دو جریان سیاسی افراد میانه‌رویی را انتخاب کند که دولت آینده آسیب نبیند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه «یک‌دستی کابینه دوازدهم به مصلحت نیست» ادامه داد: من فکر می‌کنم با توجه به مواضع اعتدالی دولت، انتخاب کابینه از بین یک جریان سیاسی با شعارهای آقای روحانی در انتخابات منافات دارد.

وی با تأکید بر ضرورت پرهیز از سهم‌خواهی جریانات سیاسی از کابینه دوازدهم تصریح کرد: انتخاب کابینه باید بر مبنای  شایستگی باشد، به نحوی که آثار اقتصادی زحماتی که در دولت یازدهم کشیده شده دیده شود.

لاهوتی در پایان اظهار داشت: اگر کابینه‌ای انتخاب شود که مسیر دولت را به سمت تنش پیش ببرد این فرصت طلایی که در تاریخ هم می‌تواند ثبت شود از بین خواهد رفت و جریان سیاسی اعتدالی که از آقای روحانی در انتخابات حمایت کردند نیز آسیب خواهد دید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.