یک عضو حزب کارگزاران سازندگی معتقد است کابینه دولت دوازدهم نیاز به تغییرات و تحولات زیادی نسبت به کابینه فعلی دارد و سن کابینه باید کاهش پیدا کرده و سهم زنان نیز افزایش پیدا کند.

 

به گزارش جماران علی محمد نمازی ، در خصوص کابینه دولت دوزادهم گفت: پیام رای مردم در انتخابات تغییر در کابینه بوده و شعارهای آقای روحانی و جهانگیری نیز وعده وعیدهایی بود که برای تغییر اوضاع و بهتر شدن شرایط به مردم دادند.

وی با بیان اینکه مردم از عملکرد دولت یازدهم رضایت کافی نداشتند تصریح کرد: مردم خواستار تغییر هستند و نحوه اداره کشور مورد اعتراض آنها است. از لحاظ کارشناسی نیز که توسط نخبگان انجام می گیرد، هزینه های داده شده دستاوردها وخروجی های مناسب را ندارد و اینطور ارزیابی می شود که می توان سریع تر به اهداف خود در کشور برسیم.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: اولین قدم بعد از ارائه برنامه ها چیدمان کابینه است و کابینه باید تحول پیدا کند و برنامه‌های مورد نظر محقق شوند.

نمازی همچنین تصریح کرد: به وزارتخانه ای همچون وزارت کشور انتقادات زیادی وارد است و تعداد زیادی از نیروهای آقای احمدی نژاد در بدنه این وزارتخانه و فرمانداری ها و استانداری ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه میانگین سنی هیئت دولت طبق نظر متخصصین زیاد است، جوانتر شدن کابینه را مورد تاکید قرار داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.