رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی، پایان روند تایید صلاحیت کاندیداها را اعلام کرد.

 

به گزارش جماران محمدحسین قربانی  ضمن اعلام اتمام روند تایید صلاحیت کاندیداهای هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی، اظهار کرد: ما براساس قانون از چهار مرجع رسمی، صلاحیت‌ها را استعلام کردیم و نظر نهایی در مورد تایید یا عدم تایید صلاحیت کاندیداها را بر عهده هیئت مرکزی تهران گذاشتیم؛ به همین دلیل این امکان وجود داشت که  بعضی از کاندیداها در شهرستان‌ها رد صلاحیت اما در تهران تایید شوند یا اینکه برعکس این موضوع اتفاق افتد.

وی، حفظ جایگاه خدمت رسانی به ملت و  منزلت جامعه پزشکی را دو هدف مورد تاکید هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی دانست و گفت: ما در بسیاری از موارد، اگر لازم بود کاندیدایی را  دعوت کردیم تا حضوری صحبت کنیم و شفاف برخورد کردیم.  مشارکت در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته چهار تا پنج برابر افزایش داشته‌است و تعداد موارد رد صلاحیت نیز کمتر بود. ما باور داریم که با توجه به این دو موضوع انتخاباتی رقابتی و مشارکتی و یک نظام پزشکی قوی خواهیم داشت که می‌تواند برای حمایت از حقوق جامعه پزشکی و گیرندگان خدمت گام‌های اساسی بردارد.

قربانی درباره اعتراض ردصلاحیت شدگان نیز توضیح داد و گفت: حرف آخر در زمینه تایید صلاحیت کاندیداها برعهده هیئت نظارت مرکزی است. تایید یا عدم تایید صلاحیت کاندیداها به آنها اطلاع داده شده‌ و مهلت اعتراض به نتایج نیز روز گذشته به پایان رسیده‌ است. افراد تایید شده نیز از  فردا می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند. آمار و ارقام این روند نیز تا عصر امروز اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.