آن‌چه ما در وزارت کشور با تدبیر وزیر دنبال می‌کردیم اجرای مر قانون با هر سختی بود.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: باید اعتماد مردم را به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی حفظ کرده و در جهت تحقق مطالبات مردم تلاش کنیم.

به گزارش جماران، علی اصغر احمدی صبح روز سه‌شنبه در همایش منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور با اشاره به برگزاری سه انتخابات در 29 اردیبهشت اظهار داشت: آن‌چه ما در وزارت کشور با تدبیر وزیر دنبال می‌کردیم اجرای مر قانون با هر سختی بود.

وی افزود:  با تاکید وزیر کشور در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ایستادگی جدی انجام شده که هیچکس خارج از چارچوب قانون رد صلاحیت نشود. ما تمام تلاش خود را کردیم که حقی از کسی ضایع نشود. این تلاش بخشی از برگ زرین انتخابات بود.

وی ادامه داد: وقتی رای دهنده نام نامزدها را بر تعرفه‌ها می‌نوشت در واقع امانتی را به منتخبین می سپرد و وقتی تعرفه‌ها را به صندوق می‌انداخت امانتی به دست ما می‌سپرد که ما باید از این  امانت صیانت می‌کردیم. البته ما امانتدار خوبی بودیم و حضور شما منتخبین شورا در اینجا بیانگر این حس امانت است. ما این امانت را تا اینجا آورده‌ایم و در چهار سال آینده این امانت در دست شماست.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین خاطر نشان کرد: در شرایطی که ترامپ از تقابل، وزیرامورخارجه‌اش از تغییر، سنا از تحریم جدید، برخی از حمایت از مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران صحبت می‌کنند و اسرائیل ایران را دشمن اول خود دانسته و شاهد اقدامات عربستان، امارات، بحرین و داعش هستیم باید شرایط را درک کرده و بعد از 29 سال از انقلاب به این نتیجه برسیم که باید عقلانی و نتیجه‌گرا عمل کنیم.

وی همچنین گفت: اعتماد مردم را باید به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی حفظ کنیم و برای این هدف باید طبق قانون برای تحقق مطالبات مردم اقدام کنید. مبارزه با فساد و رانت و حل مسائل فرهنگی برای ما جدی است.

وی در پایان تاکید کرد: ما مردم را دسته بندی نمی کنیم؛ زیرا آحاد مردم برای ما مهم هستند و باید مطالبات آن‌ها پیگیری شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.