نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت:راه شناسی،هدف شناسی و بصیرت سیاسی جزو خصوصیات بارز شهید خوش سیرت بود.

 

به گزارش جماران،حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهید عارف،سردار «مهدی خوش سیرت» در گلزار شهدای آستانه اشرفیه بیان کرد:  شهید خوش سیرت عمر خویش را در مسیر جهاد فی سبیل‌الله سپری کرد. این شهید  در ۱۶ عملیات حضور داشت و ۱۳ بار مجروح شد. شهید خوش سیرت عارف، مومن، ولایتمدار و سرباز ولایت بود و در همین راه به شهادت رسید.

وی با اشاره به وصیتنامه شهید خوش سیرت درباره اسلام، انقلاب و ولایت فقیه، اظهار کرد:بیش از ۷۰ درصد از وصیتنامه‌های شهدا بر این سه اصل اساسی تاکید دارد. انقلاب توحیدی حضرت موسی(ع) و انقلاب پیامبر اسلام(ص) دچار استحاله شد لذا امروز مسئولیت ما در قبال انقلاب اسلامی ایران سنگین است. راه شناسی، هدف شناسی و بصیرت سیاسی جزو خصوصیات بارز شهید خوش سیرت بود. ایمان، صبر و بصیرت عامل افزایش توان انسان است و لذا شهید خوش سیرت تکیه بر توان معنوی داشت و همگان را توصیه می کرد.

حجت الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد:آتش به اختیاری یعنی اینکه مسئولیت‌هایمان را درست انجام دهیم و فرمان آتش به اختیاری که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، به معنی بی‌قانونی و هرج و مرج نیست. ما باید در جنگ نرم،دشمن شناس و آتش به اختیار باشیم. مردم باید از شهدا الگو بگیرند و در مسیر اسلام و انقلاب استقامت داشته باشند. حضور در صحنه‌های انقلاب از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدسدر واقع ایستادگی پای انقلاب و آرمان های ولایت است و خداوند به کسانی که در مسیر الهی قرار دارند عنایت ویژه دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.