عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: هتاکی به شخصیت‌های دولتی و مجلسی در حاشیه روز قدس برای نظام هزینه‌های سنگین سیاسی، امنیتی و اقتصادی دارد.

به گزارش جماران، رمضانعلی سبحانی‌فر اظهار داشت: شرایط و مناسبات خاورمیانه ایجاب می‌کند امروز بیشتر از هر دوره دیگری به سمت «وحدت» داخلی حرکت کنیم اما چه باید کرد تا «انسجام» و «وحدت» داخلی بین مردم و مسئولان تقویت شود؟ به نظر بنده مسئولان و کارگزاران نظام از هر قوه‌ای باید بر همراهی، وحدت و همدلی با یکدیگر اصرار داشته باشند در غیر این صورت خدای نکرده اختلافات به سطح جامعه سرایت کرده و مشکلات کشور عمیق‌تر می‌شود که خواسته دیرینه دشمنان کشور است. آنان در پی اختلاف‌افکنی و تعمیق شکاف بین مسئولان نظام در رده‌های مختلف هستند. نباید کاری کرد تا آب به آسیب دشمن ریخته شود و مصمم‌تر از گذشته در این مسیر گام برداریم.

وی تاکید کرد: گام نخست برای ایجاد وحدت، انسجام مدیران ارشد نظام با یکدیگر است. هتاکی به شخصیت‌های دولتی و مجلسی در حاشیه روز قدس برای نظام دارای هزینه‌های سنگینی داشت، برخورد با ریشه، منشاء و مسببان برهم زننده وحدت ملی گام دوم است. باید سراغ این افراد رفت تا مشخص شود انگیزه‌شان از هتک حرمت و توهین به شخصیت‌های سیاسی کشور و بازی با حیثیت و آبروی نظام برای چیست؟ عده‌ای با هتاکی و توهین به شخصیت دوم کشور آرامش جامعه را بر هم و ضربه سنگینی به اعتبار کشور زدند که دود آن به چشم همه مسئولان و مردم می‌رود. علاوه بر آن وقتی عده‌ای با رییس‌جمهور این‌گونه رفتار می‌کنند موجب اشاعه و توسعه حرکت‌هایی از این دست در سطح جامعه می‌شوند از آن بدتر انعکاس این رفتارها و بزرگ‌نمایی آن از سوی دشمنان می‌تواند آثار منفی سیاسی، اقتصادی و امنیتی فراوانی برای کشور داشته باشد.

وی این‌گونه رفتارها را موجب «ناامن جلوه یافتن ایران عزیز در افکار عمومی جهان و فراری شدن گردشگران» دانست و افزود: این رفتارها موجب لطمه به آبرو و حیثت نظام سیاسی می‌شود در حالی که امنیت و احترام شهروندان به کارگزاران خود در طول تاریخ همواره زبان زد عام و خاص بوده است.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ابراز امیدواری کرد: دستگاه‌های قضایی و امنیتی با راه‌کارهایی که می‌دانند ضمن برخورد با مسببان حادثه روز قدس از تکرار حوادث مشابه جلوگیری کنند. از سوی دیگر مقامات و مدیران ارشد نظام نیز باید بر طبل وحدت بکوبند و از حاشیه‌سازی برای یکدیگر پرهیز کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.