پست‌بانک‌ایران در هماهنگی با سازمان بهزیستی کشور، وجوه شرعی فطریه عام و سادات و همچنین کفاره روزه هموطنان را برای کمک به ایتام و نیازمندان زیر پوشش آن نهاد به طور الکترونیکی ‌از طریق درگاه‌های اینترنت‌بانک، همراه‌بانک‌‌ و دستگاه‌های خودپرداز (ATM) دریافت می کند.

به گزارش جماران، همه دارندگان کارت‌های عضو شبکه شتاب می توانند این وجوه شرعی را در دستگاه‌های خودپرداز از طریق گزینه «سایر خدمات» بخش «نذورات و کمک‌های مردمی» واریز کنند.
همچنین دارندگان پست‌بانک‌کارت می‌توانند از طریق درگاه ‌اینترنتی این‌ بانک به‌نشانی www.postbank.ir از گزینه «پرداخت اینترنتی فطریه و کفاره از طریق بخش بانکداری اینترنتی»، گزینه پرداخت، سرویس‌های پرداخت و کمک‌های مردمی وجوه فطریه و کفاره خود را بپردازند.
نرم‌افزار مربوط به سیستم‌ عامل‌های اندروید و آی.اُ.اس (IOS) روی تلفن‌همراه را نیز می توان بدون نیاز به نام‌کاربری و کلمه عبور از ‌نشانی www.postbank.ir دانلود و نصب کرد و سپس با کلیک روی گزینه ورود بدون‌رمز و طی مراحل «خدمات پرداخت، سرویس‌های پرداخت و کمک‌های مردمی» این وجوه را با پست‌بانک کارت پرداخت کنند.
به گزارش ایرنا، پست بانک پارسال بیش از 800 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی کوچک در روستاهای کشور پرداخت و زمینه اشتغال نزدیک به هشت هزار نفر را فراهم کرد. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.