پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در پی توهین عده ای قلیل و خودسر به رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس؛

واکنش ها به توهین افراد خودسر به رئیس جمهور روحانی

شخصیت های سیاسی کشور پس از توهین عده ای افراد خودسر به رئیس جمهور روحانی واکنش هایی به این اتفاق نشان دادند

به گزارش جماران؛ در ادامه واکنش های شخصیت ها را می خوانید:

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور در واکنش به توهین خودسرها به رئیس جمهور نظر صریح رهبر انقلاب درباره شعار علیه مسئولین را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد

 بازخوانی نظر صریح رهبر انقلاب درباره شعار دادن علیه مسئولین

این را هم عرض بکنیم؛ این که من از بعضى مسئولان و سران کشور گله‌گزارى کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌اى راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌اى راه بیفتند علیه او شعار بدهند، بنده با این کارها مخالفم؛ این را من صریح بگویم. بارها به کسانى که میتوانند جلوى این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانى که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهى و مؤمنند، خب نکنند. مى‌بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است. با احساساتشان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند؛

بخشی از سخنان رهبر انقلاب در  ۲۸ بهمن 91

معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در توییتی نوشت: اقدام زشت عده قلیلی با هتاکی و توهین به رئیس جمهور نمی تواند وحدت ملی، اقتدار مردم ایران و حمایت قاطع از آقای روحانی را خدشه دار را  کند.

همچنین شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در توییتی نوشت: ‏ وحدت‌شکنی در روز قدس همگامی با تلاش‌های بی‌وقفه اشغالگران قدس برای انحراف جهان اسلام از مسئله فلسطین است

زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهوری هم در واکنش به رئیس جمهور روحانی در توییتی نوشت: توهین به رئیس جمهور در روز قدس پاسخ ناشایست افراط گرایان است به انتخاب عقلائی و اعتماد ملت به نظام جمهوری إسلامی ایران

جمشید انصاری، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان استخدامی کشور در توییتی نوشت: اهانت به رئیس جمهور، معاون اول و نایب رئیس مجلس آنهم در روزی که نماد وحدت علیه دشمنان اسلام است، مصداق واقعی بازی خوردن از دشمن است

مصطفی تاج زاده، معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات در توییتی نوشت: بدترین دوقطبی ممکن تلاش برای بنی صدرسازی روحانی است. نه طرفین قابل قیاسند و نه شرایط کشور و منطقه یکسانست. ملت نیز این تقابل را برنمی تابد.

الهام فخاری، نماینده مردم تهران در شورای شهر در توییتی نوشت: رژیم اسرائیل نماد اشغالگری، خشونت و قلدریست، ولی قلدری هر جا حتی در روز قدس اتفاق می افتد. خوی قلدری و خشونت را درمان کنیم. روحانی تنها نیست.

سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر ارشاد در توییتی نوشت: ‏حاشیه سازی در ⁧ روز قدس ⁩، مخالف منافع ملی و رهنمودهای صریح رهبری بود. مواظب باشیم که جنگ سالاران خارجی را امیدوار نکنیم.

محمود صادقی، نماینده تهران در توییتی نوشت: اهانت به رئیس جمهور منتخب ملت، برخلاف رهنمود رهبر انقلاب، جامعه را دوقطبی می کند.

فیض الله عرب سرخی، فعال اصلاح طلب در توییتی نوشت: جمعی در راهپیمایی امروز به رئیس جمهور، معاون اول نایب رئیس مجلس...توهین و هتاکی کردند وقتی یاران امام تحمل نمی شوند انتظار وحدت با مسلمانان ممکن است؟

حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور در توییتی نوشت: آیا در روزی که روز مبارزه با ناقضان حقوق ملت فلسطین است توهین به آراء اکثریت ملت ایران پشت جبهه ما را در برابر توطئه های دشمنان مستحکم تر می کند؟!

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه در توییتی نوشت: اقدام سازمان یافته امروز علیه رییس جمهور، توهین به ملت و توهین به شعار وحدت اسلامی برای قدس است.

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس در توییتی نوشت: طرح شعارهای انحرافی و توهین آمیز  توسط وحدت شکنان در راهپیمایی روز جهانی قدس همسویی و همصدایی با دشمنان ملت است.

حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور در توییتی نوشت: مراقب باشیم؛ تسویه حساب سیاسی در روز قدس پذیرفتنی نیست؛ نه در 88 و نه در 96.

پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در توییتی نوشت: ‏به نظر شما صهیونیست ها و داعش چقدر باید هزینه می کردند تا رسانه آمریکایی تیتر بزند: راهپیمایی روز قدس با شعار علیه روحانی برگزار شد!

عبدالله رمضان زاده، سخنگوی دولت اصلاحات در توییتی نوشت: اردوکشی خیابانی علیه رئیس جمهور قانونی! البته تعداد افراد اردو به 50 نفر هم نمیرسه

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در توییتی نوشت: امروز، روز قدس، یکی کردن فریادها علیه صهیونیسم اشغالگر بود، نه روزی برای شعارهای وحدت شکن عده ای علیه منتخب ملت.

علی نجفی، نماینده شهرستان بابل در توییتی نوشت: عرصه آرمان خواهی وهمبستگی ملی رابه صحنه مناقشات جناحی، تنزل ندهیم. توهین به رئیس جمهورمحترم پذیرفتنی نیست. باعوامل آن باید برخورد شود.

محسن مهرعلیزاده، معاون رئیس دولت اصلاحات در توییتی نوشت: شعارهای توهین آمیز و تفرقه افکنانه توسط عده ای تندرو در روز اتحاد مسلمانان جهان، تنها باعث خوشحالی دشمنان خواهد بود. روحانی تنها نیست.

فریده اولادقباد، نماینده تهران در مجلس در توییتی نوشت: توهین به رئیس جمهور، اهانت به یک ملت است/ نهادهای انتظامی، حاشیه سازان راهپیمایی امروز را شناسایی نمایند/ توصیه مکرر "رهبری" حفظ وحدت است.

الیاس حضرتی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشت: جوانان عزیزى که با هشتگ #حامى_روحانى_ام پاسخ هتاکى به منتخب ملت را دادید، دستمریزاد به شما؛ پیگیر این توهین تاریخى در مجلس خواهم بود.

احمد مازنی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشت: ‏بزرگان اصولگرا مرزبندی خود را با عناصر خودسر مشخص کنند.

 

تکمیل می شود

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.