منتخب مردم تهران در انتخابات شورای شهر اعلام کرد که در جلسه فردای منتخبان پیشنهادی برای اطمینان دادن به مردم و رفع دغدغه‌های جامعه بررسی خواهد شد که طبق آن هیچ‌کدام از منتخبان شورای پنجم، نمی‌توانند برای تصدی هیچ سمتی از شورا استعفا دهند.

به گزارش جماران، حجت‌ نظری در مورد اینکه گفته می‌شود منتخبان شورا از موضوع احتمال انتخاب شهردار از بین اعضای شورا عبور کرده‌اند، گفت: علت اینکه اعضای شورا به راحتی از بحث ممنوعیت شهردار شدن هریک از منتخبان گذر کردند، این بود که همه ما در میثاق‌نامه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان پذیرفته بودیم که درصورت ورود به شورا، برای تصدی هیچ سمتی از شورا خارج نخواهیم شد. لذا بحث بدیهی بود و اعضا نیز در این خصوص مخالفتی نداشتند. ضمن اینکه بند مذکور با بندهای دیگر مورد بررسی سنخیت چندانی نداشت و لازم بود زمان دیگری بررسی شود.

منتخب مردم تهران در انتخابات شورای شهر ادامه داد: البته در همان جلسه چهارشنبه پیشنهادی مطرح شد که جهت بررسی در دستور جلسه آتی که فردا برگزار می‌‌شود، قرار گرفته است. این پیشنهاد هم‌راستا و مشابه میثاق‌نامه شورای عالی است و جهت اطمینان دادن به مردم و رفع دغدغه‌های جامعه مطرح شده است. با این مضمون که هیچ‌کدام از منتخبان شورای پنجم، نمی‌توانند برای تصدی هیچ سمتی از شورا استعفا دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.