پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اعلام کرد

انهدام و دستگیری همه اعضای باند سلطان گل

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی از انهدام و دستگیری همه اعضای باند «سلطان گل » که در فضای مجازی اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند، خبر داد.

به گزارش جماران از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد مسعود زاهدیان در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: اقدامات پلیس در شناسایی اعضای باند توزیع مواد مخدر و روانگردان به نام 'سلطان گل' که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعالیت داشتند، به ثمر نشست.
وی افزود: اعضای این باند در فضای مجازی اقدام به توزیع مواد مخدر و قرص های روانگردان و توهم زا می کردند که با هوشیاری و اقدام بموقع پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: این افراد طعمه های خود را از شبکه های اجتماعی و مجازی انتخاب کرده و با توزیع موادی از قبیل گل، شیشه و LSD، درآمد نامشروع کسب می کردند. 
سردار زاهدیان با بیان اینکه در برخی موارد اعضای شبکه با ایجاد ارتباط سوری در بستر فضای مجازی و اخذ مبالغی برای تامین ماده مخدر، بدون تامین مواد درخواستی متقاضی، پول را برداشت و از دسترس خارج می شدند ،گفت: سودجویان و قاچاقچیان باید بدانند هرگونه تحرک خلاف قانون از دید پلیس مخفی نمی ماند و درهر شرایطی رصد خواهند شد.
وی خطاب به شهروندان خاطر نشان کرد: خانواده ها هوشیار باشند، حضور فرزندان خود را در فضای مجازی کنترل کنند و در کنار آن ارتباط خود را با پلیس قطع نکنند که پلیس خادم و خدمتگزار مردم است و در حوزه مبارزه با مواد مخدر از همکاری خبری با پلیس دریغ نورزند و مطمئن باشند که پلیس در حفظ هویت افراد دقت کافی خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.