کمیته حمایت از انقلابِ مردم فلسطینِ نهادِ ریاست جمهوری در نخستین حضور خود در نمایشگاه قرآن، درصدد انجام کار نمادینی برآمده که طی آن نخستین سند رسمی حمایت از فلسطین با امضای مردم ایران محقق می‌شود.

به گزارش جماران این سند، طوماری است که برای بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در نظر گرفته شده و حدود ١٠٠ متر است که تاکنون ٨٠ متر از آن توسط بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن امضا شده است.

 

این طومارِ سه زبانه، نخستین سند رسمی از طرف مردم ایران است که با امضاهایشان مُهر تایید بر حمایت از فلسطین و مردم فلسطین زدند و خواستار آزادی فلسطین از دستان رژیم صهیونیستی شدند .

در این طومار آمده است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

"پاک و منزه است خدایی که بنده اش (محمد) را شبانه از مسجد الحرام به مسجدالاقصی که پیرامونش را برکت داده ایم، سیر داد تا از نشانه های خود به او نشان دهیم. همانا او شنوا و بیناست " (سوره مبارکه اسرا آیه ١)

در تاسی به فرامین حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اینجانبان امضاء کنندگان طومار ذیل حمایت کامل خود را از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین اعلام داشته و تا ازادی کامل سرزمین‌های اشغالی فلسطین و قدس شریف از چنگال رژیم دد منش صهیونیستی از پای نخواهیم نشست و معتقدیم که تنها راه نابودی رژیم غاصب اسرائیل، استمرار مقاومت و انتفاضه در گرو وحدت تمامی گروه‌های فلسطینی، ملل مسلمان و آزاده جهان است.«

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.