به گزارش جماران، سرپرست اورژانس کشور گفت: 22 تن از مصدومان حادثه تروریستی روز چهارشنبه در تهران هنوز در بیمارستان بستری هستند.

پیرحسین کولیوند روز یکشنبه افزود: از مجموع 56 مصدوم حادثه تروریستی روز چهارشنبه،‌ هنوز 22 نفر در بیمارستان های سینا، امام حسین(ع) و طرفه در تهران بستری هستند و بقیه مرخص شدند.
وی گفت: همه این مصدومان که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند، تحت عمل جراحی قرار گرفتند و حال آنان رو به بهبود است و به مرور درحال ترخیص از بیمارستان هستند.
چ17 خرداد-چهارشنبه هفته گذشته در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 تن شهید و 56 نفر مجروح شدند.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویست ها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را بر عهده گرفته بود و پس از آن با اقدام ضربتی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تعدادی از افراد مرتبط با این گروهک تروریستی در غرب کشور و اطراف تهران شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.