مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام متقاضیان واجد شرایط به عنوان مدرس آموزش خانواده از 23 خردادماه در سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش جماران از وزارت آموزش و پرورش، نورعلی عباسپور به ارسال شیوه نامه انتخاب مدرس آموزش خانواده به استانها اشاره و اظهار کرد: دفتر انجمن اولیا و مربیان در نظر دارد، مدرسان آموزش خانواده را از طریق برگزاری آزمون و از بین فرهنگیان شاغل رسمی و پیمانی و اعضای رسمی و پیمانی هیات علمی دانشگاه ها انتخاب کند.
وی افزود: متقاضیان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.familyeducation.ir نسبت به ثبت نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده اقدام کنند.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، زمان پایان ثبت نام را 10 تیرماه اعلام و تصریح کرد: داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا معادل حوزوی آن، دارا بودن حداقل 30 سال سن، برخورداری از سلامت جسم و روان و قدرت بیان و دارا بودن صلاحیت اجتماعی و حسن شهرت از جمله شرایط عمومی و اختصاصی شرکت کنندگان در این آزمون است.
وی با بیان اینکه در برخی استانها که گستره جغرافیایی وسیع تری دارند آزمون در دو حوزه امتحانی برگزار می شود، افزود: آزمون انتخاب مدرسه آموزش خانواده ساعت 10 صبح روز دوشنبه، شانزدهم مرداد ماه همزمان در سراسر کشور و در مراکز استانها برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.