دادستان کل آمریکا سه‌شنبه در جلسه کمیته اطلاعاتی سنا حاضر شده و به سوالاتی درباره دیدارش با مقام‌های روس حین کارزارهای انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در سال گذشته پاسخ می‌دهد.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، جف سشنز که از سناتورهای باسابقه است که از سوی ترامپ به عنوان دادستان کل آمریکا انتخاب شده، این تصمیم را شنبه در نامه‌ای اعلام کرد و در آن به سخنان اخیر جیمز کومی، رئیس اخراجی اف‌بی‌آی در همان کمیته اشاره کرد.

 

او نوشت: با توجه به شهادت اخیر جیمز کومی مقابل کمیته اطلاعات سنا و مطرح شدن مسائلی، مهم است که من نیز فرصت داشته باشم درباره آنها صحبت کنم. کمیته اطلاعاتی سنا مناسب‌ترین کمیته برای رسیدگی به چنین مسائلی است.

جف سشنز پیشتر قرار بود درباره بودجه سال ۲۰۱۸ وزارت دادگستری صحبت کند اما تاکید دارد که در جلسه روز سه‌شنبه لازم است که موضوع عوض ‌شود. او نوشت: برخی از اعضا علنا خواسته‌اند تا گفت‌وگوها روی تحقیقات درباره مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ متمرکز شود.

جیمز کومی، رئیس اخراجی اف‌بی‌آی در جلسه پنج‌شنبه گذشته کمیته اطلاعاتی سنا انتقادات شدیدی علیه ترامپ مطرح کرد و گفت که رئیس‌جمهوری آمریکا به دنبال تحریف مسیر تحقیقات بوده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.