رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در واحد اورژانس مستقر در مجلس شورای اسلامی ، از خدمات نیروهای اورژانس در ارائه خدمات فوریت های پزشکی به مجروحان حادثه تروریستی اخیر، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش جماران، علی لاریجانی روز گذشته با حضور در اورژانس مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از تجهیزات پزشکی این واحد، به نقش ارزشمند و مهم اورژانس 115 در پوشش امدادی حادثه تروریستی اخیر این حادثه اشاره کرد و پیام تشکر خود را به تمامی نیروهای اورژانس ابلاغ کرد.
گفتنی است اورژانس تهران با اعزام به موقع آمبولانس و اتوبوس آمبولانس های خود به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) مجروحان این حوادث را به بیمارستانهای تهران منتقل کرد.
روز چهارشنبه در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن 17 تن شهید و 56 نفر مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری پیش از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیریها به هلاکت رسیدند. 
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویستها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که درعملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند پنج تن از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب از سوی گروهک تروریستی داعش از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.