رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ویژه مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی تهران را که ظهر فردا (جمعه) در دانشگاه تهران برگزار می‌شود، تشریح کرد.

به گزارش جماران، سرهنگ محمد رازقی در این باره گفت: با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدای حادثه تروریستی تهران محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای سهولت تردد حاضران در مراسم پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این که از ساعت سیزده محدودیت تردد از میدان انقلاب تا چهارراه کالج اعمال می‌شود، گفت: با توجه به برگزاری مراسم تشییع و اقامه نماز جمعه در دانشگاه تهران پارک خودرو از ساعت 24 روز پنج‌شنبه 18 خرداد تا پایان مراسم در روز جمعه در مسیرهای نه‌گانه ممنوع خواهد شد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده برای توقف خودروها در مسیرهای نه‌گانه اظهار کرد: بر این اساس از ساعت 24 امشب پارک خودرو در بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر در هر دو مسیر، خیابان ولیعصر حدفاصل جمهوری تا میدان ولیعصر و کلیه خیابان‌های واقع در ضلع غربی، خیابان کارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار کشاورز و کلیه خیابان‌های واقع در ضلع غربی، طول خیابان‌های فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز و طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین در طول خیابان 16 آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر، طول خیابان‌های وصال شیرازی، فخر رازی، فلسطین،ابوریحان، دانشگاه ، رازی ، 12 فروردین و منیری جاوید و طول خیابان جمهوری حدفاصل کارگر تا خیابان ولیعصر نیز محدویت توقف اعمال شده است.

رازقی با بیان این که مامورین پلیس نسبت به خودروهایی که در این محدوده توقف کرده باشند، اقدام می‌کنند، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم برای حضور در مراسم تشییع پیکر این شهدا از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.