جنبش مقاومت اسلامی 'حماس' با صدور بیانیه ای مطبوعاتی ادعای برخی رسانه ها درباره درخواست قطر از این جنبش برای خروج برخی رهبران آن از خاک این کشور را تکذیب کرد.

حسام بدران سخنگوی حماس در خارج با صدور بیانیه ای مطبوعاتی اخبار اخیر برخی رسانه های گروهی را بی پایه و اساس خواند و گفت هدف آنها ضربه زدن به روابط و مناسبات خارجی جنبش حماس است.
به گزارش جماران، حماس در این بیانیه گزارش های دروغ و ادعاهای اخیر برخی رسانه های گروهی درباره تحویل لیست اسامی تعدادی از رهبران حماس از سوی قطر و درخواست از این جنبش برای ترک خاک این کشور را به دور از واقعیت خواند و اعلام کرد که این اقدامات در راستای اهداف رسانه ای و به منظور تخریب وجهه آن و تاثیرگذاری بر روی روابط خارجی این جنبش ، منتشر شده است.
حماس به انتخابات داخلی اخیر بر اساس آیین نامه داخلی و برنامه زمانی از قبل هماهنگ شده اشاره کرد و افزود، در این انتخابات اسماعیل هنیه به همراه تعداد دیگری از رهبران حماس که در داخل فلسطین سکونت دارند انتخاب شدند.
حماس در این بیانیه تاکید کرد که همچنان در خط مقدم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی حضور خواهد داشت و با وجود تمامی موانع و چالش ها، قطب نمای کشتی آن در مسیر قدس ثابت خواهد ماند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.