آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان ضمن ابراز همبستگی با انگلیس و مردم لندن، حمله شنبه شب در پایتخت انگلیس را محکوم کرد. وزیران امور خارجه و کشور آلمان نیز با انگلیس ابراز همبستگی کردند.

به گزارش جماران از خبرگزاری د پ آ آلمان، مرکل در بیانیه ای با ابراز اندوه از حمله شب گذشته در لندن و ابراز همدردی با خانواده قربانیان، تاکید کرد: امروز همه ما فراتر از همه مرزها، در وحشت و اندوه و همچنین در عزم و اراده متحد هستیم. 
وی افزود: در مبارزه با هر شکلی از تروریسم، ما محکم و با اراده در کنار انگلیس می ایستیم.
وزارت امور خارجه آلمان نیز با انتشار پیامی در توییتر به نقل از 'زیگمار گابریل' وزیر امور خارجه آلمان نوشت: تمام فکر و حواس ما با دوستان انگلیسی و این شهر شگفت انگیز و شجاع است. 
'توماس دی ماتزیر' وزیر کشور آلمان نیز با انتشار پیامی ضمن ابراز همدردی و تسلیت، گفت: ما در نبرد با تروریسم در کنار هم می ایستیم. 
در جریان حمله خودرو به عابران بر روی پل لاندن بریج که در حدود ساعت 22.30 دقیقه دیشب ( به وقت محلی) رخ داد، دستکم 6 نفر کشته و 20 تن زخمی شدند. پلیس متروپلیتن لندن، پیش از این با انتشار یادداشتی در صفحه توئیترش، عنوان کرد که حمله با خودرو به عابران در لاندن بریج ( پل لندن ) و حمله با چاقو در 'بورو مارکت' در فاصله کمی از لندن بریج، حوادث تروریستی بوده اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.