فرمانده هوا ناجا از تمهیدات ویژه، همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد و گفت: برای اجرای مأموریت ها در این ایام ، 7 فروند بالگرد به صورت خاص پیش بینی شده و تعدادی بالگرد جایگزین هم برای مأموریت های از پیش تعریف نشده در نظر گرفته ایم.

به گزارش جماران از پایگاه خبری پلیس، سردار حسینعلی مستاجران در تشریح اقدامات هوا ناجا همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره) افزود: پشتیبانی، کنترل هوایی ترافیک، تصویربرداری از مراسم محوری ترین مأموریت هوا ناجا است.
وی ادامه داد: طبق سنوات گذشته، هوا ناجا یکی از مجموعه های هوایی کشور است که توفیق دارد همزمان با ویژه برنامه های این ایام، خدمات پروازی را در ابعاد مختلف و مطابق با مأموریت های نیروی انتظامی اجرایی و دنبال کند.
فرمانده هوا ناجا ادامه داد: برای تأمین امنیت مراسم این ایام، تعدادی بالگرد به پلیس امنیت ناجا اختصاص داده شده است، همچنین با توجه به حجم ورود مسافران در این ایام به حرم حضرت امام (ره ) و در راستای کنترل ترافیک درون و برون شهری، تعدادی بالگرد نیز برای انجام مأموریت های پلیس راهور در نظر گرفته شده است.
مستاجران افزود: یک فروند بالگرد 206 و یک فروند بالگرد 205 به همراه تجهیزات لازم و برای تأمین امنیت محدوده حرم امام راحل نیز در اختیار سپاه پاسداران توسط ناجا قرار گرفته است.
وی ادامه داد: با توجه به حجم زائران حرم حضرت امام (ره)، بالگردهایی نیز برای امداد و اورژانس همراه با تیم پزشکی مجرب و تجهیزات کامل پیش بینی شده است، برای حوادث غیرقابل پیش بینی و یا اطفای حریق نیز بالگرد مورد نیاز تخصیص یافته است.
فرمانده هوا ناجا عنوان کرد: بالگردی هم برای جابجایی فرماندهان و مسئولان در راستای انجام مأموریت و هدایت های راهبردی پیش بینی شده است.
وی اشاره کرد: در رابطه با ارائه خدمات انتظامی توسط هوا ناجا در این ایام از مدت ها قبل برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی های لازم با قرارگاه خاتم الانبیاء و دیگر نیروهای مسلح انجام شده است. آخرین جلسه هماهنگی در راستای انجام مأموریت روز گذشته در کمیسیون معاونت عملیات با حضور جانشین فرمانده ناجا سردار مومنی برگزار و براساس تدابیر، دستورالعمل های لازم ابلاغ و نهایی شد.
سردار مستاجران تأکید کرد: تلاش مجموعه هوا ناجا انجام مأموریت در بهترین شکل ممکن است و امیدوارم بتوانیم سربازان خوبی برای مقام معظم رهبری و خدمتگزارانی شایسته برای مردم باشیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.