سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی 'یاسر احمدوند' را به سمت سرپرست خبرگزاری آنا را منصوب کرد.

به گزارش جماران، در حکم علی محمد نوریان خطاب به یاسر احمدوند آمده است: بنا به پیشنهاد سرپرست سازمان چاپ انتشارات و امور رسانه ها و با عنایت به مراتب تعهد تخصص و تجارب جنابعالی در عرصه رسانه کشور به موجب این حکم به عنوان سرپرست خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا منصوب می شوید.
وی در این حکم ابراز امیدواری کرده است که سرپرست جدید خبرگزاری آنا با رعایت تقوا و حفظ کرامت و حرمت افراد و بهره گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی متعهد و آگاه به مسائل روز در مسیر اهداف و ارزشهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد بالادستی و تدابیر مقام معظم رهبری حرکت کرده و تمامی توان و کوشش و خود را مصروف حفظ مصالح منافع و شئونات دانشگاه کند.
همچنین سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای جداگانه خطاب به مریم جمشیدی مدیرعامل سابق خبرگزاری آنا از اقدامات وی در طول دوران مسئولیتش قدردانی و تشکر کرد.
مریم جمشیدی از اسفندماه 92 مسئولیت خبرگزاری آنا را برعهده داشت.
صالح اسکندری سرپرست سازمان چاپ انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی نیز در نامه ای خطاب به عمار کلانتری سردبیر سابق آنا از تلاش‌ها و اقدامات وی تشکر و قدردانی کرد.
سرپرست دانشگاه آزاد امروز با صدور احکام جداگانه ای، محمد امین ایمانجانی را به عنوان جایگزین سیدوحید عقیلی به عنوان سرپرست روزنامه فرهیختگان منصوب کرد و حسین حبیب زاده، مدیرعامل ایسکانیوز نیز جای خود را به رضا واعظی داد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.