به گزارش جماران؛ تارنمای آمریکایی نیوزویک نوشت:‌ نیمی از فالوورهای حساب توییتری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا جعلی هستند.

این رسانه آمریکایی به نقل از یک نویسنده به نام جان نیون افزود: تعداد فالوورهای حساب توییتری ترامپ در این آخر هفته با افزایش ناگهانی در تعداد همراه بوده است که بسیاری ازاین اکانت ها به ظاهر حساب های ساختگی هستند. 
نیوزویک ادامه داد‌:‌ حساب توییتر ترامپ اکنون حدود 31 میلیون فالوور دارد که بدون شک اکثر این حساب های فاقد عکس و توییت در ماه می سال 2017 باز شده اند. 
این رسانه آمریکایی اضافه کرد: ترامپ اخیرا بر تعداد فالوورهای جعلی حساب خود افزوده است . در ماه ژانویه تنها 68 درصد از 20 میلیون فالوورهای ترامپ واقعی بودند اما اکنون او 30 میلیون فالوور دارد که تنها 51 درصد آنها را افراد واقعی تشکیل می دهند. این امر نشان می دهد که در حدود 8.3 میلیون از 10 میلیون فالووری که از ماه ژانویه به حساب توییتر این رئیس جمهوری اضافه شده اند، ساختگی هستند. 
نیوزویک نوشت:‌ در آوریل سال 2016 که ترامپ به دنبال آن بود تا کاندیداتوری حزب جمهوری خواهان آمریکا را کسب کند، تنها 7.58 میلیون فالوور داشت که 8 درصد این فالوورها جعلی بودند. ‌با توجه به رشد قابل توجه تعداد فالوورهای وی طی 13 ماه گذشته، به روشنی تعداد این بات ها و فالوورهای ساختگی نیز با نرخ قابل توجهی افزایش یافته است. 
نیوزویک افزود: نمی توان به طور قطع ادعا کرد که ترامپ فالوورهای ساختگی برای حساب خود خریداری می کند اما آنچه روشن است این است که برخورداری از محبوبیت بیشتر نسبت به سایر چهره ها برای این رئیس جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است.
این تارنمای آمریکایی ادامه داد: با این حال 31 حساب توییتری متعلق به چهره های شناخته شده هستند که فالوورهای بیشتری نسبت به حساب ترامپ دارند . یکی از این حساب ها، حساب باراک اوباما ریاست جمهوری سابق آمریکا با 89 میلیون فالوور است که پس از دو خواننده آمریکایی و کانادایی پاپ، در جایگاه سوم این رده بندی قرار دارد. 79 درصد از فالوورهای حساب اوباما را اکانت های واقعی تشکیل می دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.