در ادامه جنجال های اخیر در مورد جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد ترامپ و تلاش او برای برقراری کانال های مخفیانه ارتباطی با روسیه یک سناتور آمریکایی خواستار بررسی صلاحیت امنیتی کوشنر شد.

به گزارش جماران، «ال فرانکن» سناتور دموکرات ایالت مینه سوتا روز سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبری «سی بی اس» دولت و اطرافیان ترامپ را به پنهان کاری متهم کرد و گفت که موضوع سلب صلاحیت امنیتی از داماد ترامپ که به تلاش برای برقراری کانال‌های مخفیانه ارتباطی با مقامات روسیه متهم شده موضوعی است که حتما باید مورد بررسی و توجه قرار بگیرد.
فرانکن این اقدام داماد ترامپ را تخلفی عمده و جدی توصیف کرد و گفت که به نظر او اعمال و رفتار 'این جماعت'، یعنی دولت آمریکا حکایت از این می کند که در حال مخفی نگاه داشتن موضوع های هستند.
سناتور ایالت مینه سوتا با اشاره به آغاز تحقیقات تازه در مورد پرونده روسیه تحت نظارت و سرپرستی رئیس سابق اف بی آی گفت که با توجه به تحقیقاتی که از سوی وی و کمیته‌های اطلاعاتی مجلس و سنای این کشور در جریان است بزودی حقایق در مورد این پرونده و همه اخبار فاش شده در مورد روابط اطرافیان ترامپ با مقامات روسیه و دخالت آن‌ها در انتخابات کشورش روشن خواهد شد.
این در حالی است که آدم شیف نماینده دموکرات و عضو ارشد کمیته اطلاعات مجلس آمریکا نیز روز شنبه خواستار بررسی صلاحیت امنیتی داماد ترامپ شده بود اما گفته بود که تصمیم نهایی در مورد سلب صلاحیت از کوشنر به نتایج تحقیاتی که صورت خواهد گرفت بستگی دارد.
در همین حال رئیس جمهوری آمریکا روز دوشبنه در واکنش به افشاگری های اخیر نشریه واشنگتن پست در مورد کوشنر بار دیگر این اخبار را اطلاعات جعلی و تلاشی برای توجیه شکست دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خوانده و تاکید کرده بود که به داماد خود اعتماد مطلق و بدون چون و چرا دارد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.