فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده یک دستگاه پژو پارس که با تیراندازی و حمله به پلیس قصد فرار داشت، توسط ماموران زمین گیر شد.

به گزارش جماران، سرهنگ محمد بوستانی افزود: عوامل بسیج دیشب در بلوار حر شهرک شهید رجایی به سرنشینان این خودرو که در مسیر خلاف حرکت می کرد، مظنون شده و دستور ایست دادند. 
وی بیان کرد: در این هنگام سرنشین خودرو اقدام به تیراندازی کرده و با همراهش به سرعت فرار کرد. 
بوستانی ادامه داد: خودرو گشتی کلانتری شهید رجایی نیز که به محل رسیده بود به راننده پژو ایست داد ولی با فرار خودرو متهمان، طرح مهار به اجرا درآمد. 
وی گفت: ماموران خودرو پژو را پس از طی مسافتی در خیابان حر 19 پس از آنکه با یک موتورسیکلت و چند خودرو دیگر برخورد کرده بود، متوقف کردند. 
فرمانده انتظامی مشهد افزود: یک سرنشین پژو با استفاده از شلوغی ناشی از تجمع شهروندان در محل، متواری شد و راننده به قصد فرار به صورت دنده عقب به سمت 2 افسر پلیس حرکت کرد. 
بوستانی با اشاره به برخورد خودرو به این 2 مامور، بیان کرد: با تلاش یکی از این ماموران، متهم که در محل نیز 2 تیرهوایی شلیک کرده بود، دستگیر شد. 
بوستانی با بیان اینکه جست و جوی پلیس برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد، افزود: 2 افسر مصدوم پلیس به مراکز درمانی انتقال یافتند که خوشبختانه حالشان مساعد است. 
وی گفت: متهم فراری چندی قبل به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر شده بود که از ششم خرداد به مرخصی چند روزه رفته بود. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.