با توجه به نگاه مثبت حسن روحانی به بخش خصوصی و همراهی این بخش در تمام سفرهای خارجی نام مسعود خوانساری که مورد اطمینان بخش خصوصی کشور است به عنوان گزینه‌ای جدی برای وزارت صنعت، معدن وتجارت مطرح شده است

به گزارش جماران، پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فعالان بخش خصوصی امیدوار شدند که پس از سال‌ها دولت به بخش خصوصی به صورت واقعی اهمیت دهد.

 مدت زمان زیادی طول نکشید که این انتظار به تحقق پیوست و در تمامی سفرهای رئیس جمهور و هیئت های اقتصادی ایران تیم اتاق بازرگانی بخش لاینفک این سفرها بود. از طرف دیگر پس از توافق هسته‌ای بیش از 200 هیئت تجاری به ایران سفر کردند و همه آنها بدون استثنا تمایل داشتند تا با بخش خصوصی ایران وارد مذاکره شوند. تعداد این دیدار ها و ملاقات ها به حدی بود که محسن جلال پور رئیس سابق اتاق به دلیل فشار کاری و به خطر افتادن وضعیت جسمانی استعفا داد و از آن زمان تا اکنون این مسعود خوانساری است که به عنوان یکی از نواب رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق بازرگانی تهران نقش رابط بخش خصوصی با دولت و شرکت‌های بین‌المللی را ایفا می کند.

 با توجه به عملکرد وی در  چند سال اخیر و نگاه مثبت روحانی در استفاده از مدیران بخش خصوصی، امروز در کنار شریعتمداری و  ویسه نام مسعود خوانساری  نیز برای پست وزارت صنعت، معدن و تجارت به گوش می رسد و با وجود حمایت بخش خصوصی از وی به عنوان گزینه‌ای جدی مطرح شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.