پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

سرپرست دانشگاه آزاد در جلسه هیات امنا مطرح کرد؛

تدوین و اصلاح ساختار اقتصادی و اداری دانشگاه آزاد

تدوین و اصلاح ساختار اقتصادی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی، تاسیس سازمان متمرکز علوم پزشکی و تجمیع ساختمان های پراکنده و پردیس های واحدهای تهران و وضعیت واحدهای بین الملل از جمله طرح‌هایی بود که توسط دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در هجدهمین جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه مطرح شد.

به گزارش جماران، هجدهمین جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه و با حضور حجت الاسلام محمدیان، دکتر علی محمدنوریان، دکتر عبدالله جاسبی، دکتر فریدون عزیزی ،دکتر بهمن یزدی صمدی و معاونین وزرای علوم ،تحقیقات و فناوری و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی عصر دیروز برگزار شد.

در این جلسه دکتر هوشنگ نادریان رئیس سازمان حسابرسی مفید راهبر گزارشی از مشکلات و نابسامانی های مالی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.

رئیس موسسه حسابرسی مفید راهبر در این جلسه پیشنهاد خویش را به منظور استقرار عوامل حسابرسی مستقل این موسسه در کلیه واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور مطرح نمود که این پیشنهاد مورد تایید اعضای هیات امنا قرار گرفت.

لازم به توضیح است از بدو تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون حسابرسی مستقل از هیچ یک از واحد های دانشگاهی تابعه صورت نگرفته است .

در ادامه جلسه دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، گزارشی از عملکرد خود پس از قبول مسئولیت در دانشگاه بیان کرد.

طرح جامع چابک‌سازی، ارتقا مستمر کیفیت دانشگاه، خروج از مشکلات نقدینگی و حل مشکلات اقتصادی، مدیریت بهینه منابع از موضوعات مطرح شده در جلسه بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در نهایت پس از بحث و بررسی در خصوص موضوعات مقرر شد ادامه مباحث در این حوزه در جلسه 3 هفته آتی هیات امنا پیگیری شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.